Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik ben zwanger! Vanmorgen de test gedaan en die was idd VET positief! Je duimen heeft geholpen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben vandaag getest! En het was positief! We zijn ontzettend blij (en een beetje misselijk hahahaha) Jullie nog de allerbeste wensen voor 2009. Natuurlijk met veel geluk en vruchtbaarheid! En hoe is het met jullie? Groetjes Jolanda
Hoi! Vanmorgen er eindelijk een testje tegenaan gegooid...................JAAAAAA we zijn zwanger! Jij nog de beste wensen he! Met een vruchtbaar gezond 2009! Groetjes Jolanda
hahahaha ja inderdaad! Spannend of mijn jurk blijft passen.........Gelukig geen slank model gekozen................ Kep twee boeken gehaald en een namen boek. Kan ik zo hier en daar wat lezen wat ons te wachten staat! Spannend hoor! Ik wordt mamma!
Dank je wel! Het is nog allemaal zooooo onwerkelijk! Maar het dringt langzaam tot ons door dat we pappa en mamma gaan worden.... Echt super spannend allemaal. Tis ons eerste kindje dus allemaal nieuw!
kloppen die banners een beetje? Ik bedoel je ziet dan nog 4 dagen tot je eisprong of nog 2 dagen tot je mag testen. groetjes dani
Hey ik zie een banner dat ik nu zwanger ben? De precieze weken kloppen volgens mij niet maar goed dat hoor ik van de week als ik naar de HA ga. Laat even weten of je bij mij de banner ziet van de cyclus ipv zwanger Groetjes Jolanda
Okidokie, dat klopt dan "ongeveer".........Ik denk zelf 3 weken maar goed dat hoor ik van de week van de dokter wel.
hahaha nou idd......tis toch een pak van mn hart! Allemaal wel heeeel spannend hoor! tis ons eerste kindje, dus alles is nieuw voor ons! Fijne zondag! Groetjes Jolanda