Dag, 5,5 week geleden ben ik bevallen. De bevalling ging wel redelijk, maar door complicaties daarna nog een operatie gehad. De bevalling zelf was met knip. Toen de hechtingen van de operatie eruit waren, hoopte ik ook van het trekkerig en branderig gevoel af te zijn. Helaas. Ik heb voor het eerst eens met een spiegeltje durven kijken en zie nu dat de knip zelf mij de pijn bezorgd. Het vlees eronder is hard en aan het eind van de knip lijkt een klein hard knobbeltje te zitten. (Ik heb wel al eerder van een vk gehoord dat de knip wel erg strak was gehecht.) Ik ben nu erg mismoedig, ik dacht van de ellende af te zijn, maar het doet nog steeds zeer. Zijn er tips? Kan ik iets zelf doen om de pijn van de knip wat te verzachten? Of moet ik (weer!) terug naar de gyn. om ernaar te laten kijken en kan hij daar dan iets aan doen? Of de huisarts? Ik zit er wel een beetje doorheen... wanneer komt het genieten? Alvast bedankt. Hope
hoi Hope, als je er zoveel last van hebt zou ik er toch even naar laten kijken, het is het handigst als je dat door de gynaecoloog laat doen. Wat je zelf kunt doen is voorzichtig masseren met wat olie. Mirjam