Sorry het is misschien een domme vraag maar ik zou graag willen weten of je altijd een bloeding krijgt bij een miskraam en hoe lang nadat het babytje is overleden duurt het maximaal totdat je een bloeding krijgt. En mijn laatste vraag, als je niet bloed en je gewoon voelt kan je er dan vanuit gaan dat het goed is met je baby? Ik ben rond 8 weken zwanger en heel erg onzeker, 25 feb. heb ik mijn 2e echo eerste echo zei ze dat het een goede intacte zwangerschap is en hartje klopte ook al was toen ongeveer 6 a 7 weken. Ik heb trouwens geen bloeding gehad ofzo maar voel me soms zo normaal dat ik me afvraag of het wel goed is, omdat ik weinig kwaaltjes heb. Liefs Charis
hoi Charis, fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. Als je een goede echo hebt gehad heb je de meeste kans dat alles gewoon goed blijft gaan, probeer je daar dan ook op te richten. Meestal krijg je als je een miskraam hebt vrijwel gelijk heftige kramp en hevig bloedverlies. Heel soms is het een missed abortion, dan overlijdt het kindje al maar duurt het lang voordat je gaat bloeden, dat kan weken duren. Maar nogmaals, reken daar niet op, je hebt een goede echo gehad dus houdt daaraan vast. Ik kan je nooit 100% garantie geven natuurlijk, maar laat jezelf niet gek maken! Mirjam