Help.. na miskraam gelijk pos test.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Yasmijnkai, Oct 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Naja hoop dat mijn test straks donkerder is dan is de kans er wel voor een nieuwe zwangerschap.. zo annoying allemaal.

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Echo moet wel want aan uitslag van bloedonderzoek heb je niet genoeg, daar kun je nu niets aan aflezen omdat je toen nog restweefsel had en je weet niet of dat weg was 1 omdat je geen nega test gehad hebt en 2 omdat ze geen controlecho meer hebben gedaan, vind ikoverigens dan wel een beetje slordig.

3. Yasmijnkai

Ja als ik wist dat je sowieso nog een controleecho zou moeten krijgen had ik er echt wat van gezegd alleen ik heb het nog nooit meegemaakt dus dacht dat het zo hoort. Als de gyn mij straks belt ga ik even vragen over de echo. Dank jullie wel.. laat straks weten hoe en wat. :)

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Volgens mij moeten ze dat niet, maar is wel vanzelfsprekend zeker als er nog restweefsel zit na een echo. Ik zi het gewoon eisen. Succes. Ik hoop van harte dat je zwanger bent.

Xxx joyce

5. Yasmijnkai

Pfft net een gyn aan de tel gehad ze heeft mijn dossier bekeken en denk toch dat het een nieuw zwangerschap kan zijn. Ze zei dat ik even over 2 weken opnieuw moet testen en als het dan nog positief is even VK bellen voor een echo.

Wat een onzekerheid weer....

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

Wat spannend Yasmijn! Ik hoop dat het raak is voor je.

Hier ook direct na mk zwanger geworden en de kleine zit nu alweer dik 25 weken op z'n plaats. Dus kan heel goed hoor!

7. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dus je moet nu 2 weken wachten?

Bel anders eens naar je eigen vk. Leg het haar uit. Zij kan namelijk ook zien of het nog iets ouds is of een nieuwe zwangerschap.

8. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een herkenning!!! JA!!!
    In december een miskraam gehad, en direct daarna een positieve test, ik legde hem eigenlijk weg en ging ff snel de was in de wasmachine doen, toen dacht ik, oh die moet ik ff weggooien en zag tot mijn verbazing twee streepjes....was totaal overdonderd........en die overdondering is nu 13 maanden!!! :D:D:D

9. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Yasmijn, hoop voor je dat het positief nieuws is! :) En 2 weken wachten met weer testen, zou gewoon over 3 daagjes weer eens testen en als die dan donkerder is weet je het ook al toch?
    Ik heb zelf ook eens een mk gehad en 4 weken later weer positief getest en mn dochter wordt volgende maand 2 :)

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Ik hoop het voor je!
    Maar ik las ergens dat het streepje te duidelijk is voor enkele weken na een mk (reactie van iemand anders) - dit is NIET waar.
    Ik heb een vmk gehad en had op dag 26 erna nog een dergelijk streepje. Het kan dus wel (en nee, ik ben niet opnieuw zwanger - het was echt rest-hcg).
    Maar hopelijk ben jij wel gewoon opnieuw zwanger, Yasmijnkai :).
    Twee weken wachten is wel lang zeg. Maar als het een nieuwe zwangerschap is zou je over enkele dagen wel een veel duidelijkere test al moeten hebben, dus dan weet je (waarschijnlijk) ook al genoeg.

11. Yasmijnkai

Kon helaas geen 2v5 halen dus maar predictor. Net toch weer mijn gyn gebeld en gezegd dat ik echt even een controle wil hebben want ik ga niet 2 weken lang mij gek lopen maken als er nog weefsel in mijn lichaam zit, ze gaan nu overleggen en dan hoor ik het straks.

12. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Ik hoop dat je zwanger bent! bji die 2e foto zie ik zeker een streepje!

Ik zou het over ong 2 dagen nog eens proberen.. kijken of je testen donkerder worden.. zo ja, dan stijgt je hcg en ben je zwanger!

Ik uim duim duim!

13. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    sorry.. ik lees nu pas je andere reacties.. damn wat een rot situatie.. kan me helemaal voorstellen dat je geen 2 weken wil wachten!
    Misschien inderdaad een andere vk bellen en vragen om een echo?

Ik duim voor je meid!

14. Yasmijnkai

Heb ik ook gedaan alleen ze zegt dat ik bij de gyn loopt en ik het dus daar moet afhandelen. :/

Dank je wel :)

15. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

Jan 7, 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind je streepjes best duidelijk.
    Hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap is.
    2 weken in onzekerheid is dan ook niet te doen.

Ik zit nu op dag 25 na mijn mk en mijn test was vandaag spierwit,
    Zal voor je duimen

16. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb je nog getest of met de gyn gesproken? Mijn duimen draaien!!

17. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Over de predictor test lees ik vaak geen positieve verhalen over op het forum. Heb je nog getest met een 2v5 van kruidvat vandaag? Veel succes!!

18. Yasmijnkai

Ik ben gisteren begonnen met bloeden ga zaterdag toch voor de zekerheid een 2v5 test doen. :)

19. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Jammer meid. Sterkte....

20. Yasmijnkai

Ik was langs de gyn en hij wist ook het niet precies want had dik baarmoederslijmvlies hij zei zwanger of weefsel want ik dus helemaal niet snap maar ben ook gisteren begonnen met bloeden heel erg jammer maar als dit nu mijn ongi is ben ik wel erg blij dat mijn cyclus zo snel op orde is ga toch voor de zekerheid een test nog doen kijken of ook echt mijn testen lichter worden of helemaal wit zijn. En tja dan is het gewoon ronde 1 en kijken wanneer het duurt tot ons meisje grote zus word. :)

Share This Page