Bij deze even een foto van mijn ovulatietest is ie nu dan egt positief!?en is het nou zo dat me ei dan binnen 24/36 uur of 24/48 lees verschillende dingen.. Ik.zit nu trouwens op dag 13.. Alvast bedankt voor de reacties
Thnx.. we gaan ons best doen.. hihi als me ei gesprongen is is het dan ook zo dat de test meteen weer licht is..?
Je kunt niet zien aan een test of je eitje al is gesprongen. Een lichtere test na een positieve, betekent dus niet automatisch dat je ei geweest is. Je ei springt doorgaans 12-48u na het begin van je piek. Dus dat kan nog tijdens de piek zijn, maar ook erna.
Veel klusplezier en hopelijk snel een positieve zwangerschapstest! In de toekomst zou ik ook graag ovutesten gaan bestellen,ben je tevreden van deze ovutesten? En wat was de site en de prijs als ik mag vragen??
Ik hoop het ook! deze ovutesten zijn van zwanger en kids ik heb ze besteld in een pakket midstream geloof rond de 15 euro en dan had ik 10 ovutesten en 4 zwtesten geloof ik..vind de midstream zelf wel handig geen urine opvangen enz plassen en klaar..! Haha..