Help na miskramen nu mega tuurstreep op zwangerschapstest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vakantieganger, May 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Bedankt voor jullie reacties. Het is helaas toch een heel vroege indroger geweest of een reactie op mijn hormonen (die waarschijnlijk goed van slag zijn door de mk). Vanmorgen namelijk niets te zien binnen 20 min.

2. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Heb nu ineens roze/licht bruine afscheiding na het toilet bezoek. Ik word helemaal gek van mijn lichaam deze cyclus. Ik hoop m'n menstruatie want dan kan ik hopelijk door.

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Dikke knuffel en hoop dat het snel raak Is!

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Meid wat balen! Hopelijk ben je snel weer zwanger en dit keer van een plakker. Het zit je niet mee met al die miskramen

5. Sil1

Sil1 Bekend lid

Sep 13, 2014
    708
    0
    16
    Hoop dat je in je volgende ronde een mooie zwangerschap test in handen mag hebben!

6. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ach wat frustrerend meis! Hele dikke knuffel en ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt.

7. mamavanniek

mamavanniek Actief lid

Oct 10, 2011
    134
    0
    16
    Stom he, dat je na een miskraam je lichaam niet meer vertrouwt of geloofd. Ik heb pas een week geleden een miskraam gehad, maar kan niet wachten tot mijn lichaam weer normaal doet en ik weet wat ik eraan heb. Wanneer mijn ei ongeveer komt en wanneer ik ongesteld wordt. Of niet natuurlijk. Dat zou nog veel beter zijn.

Share This Page