Ik vind Devin mooier dan Evin.. Andere ideetjes voor een broertje van Kian: Alexis Cas / Casper Dave / Davy / Davey David Eric / Erik Ferry / Pherry Finn / Fynn / Flinn / Flynn / Flynt Isaia / Isaiah / Isaiha / Isaya / Isayah / Izaiah / Izayah Isha Jim Jordy Julias Justin Kevin Lars Laurens Leon / Léon Leroy Lex Marlon Marly / Marley Marvin Melvin Mike Milas Morris / Morrisson / Morrison Noury Quin Ralf / Ralph Rick Rico Roan / Rowan Roben Robin / Rhobin Ronnie / Ronny Rowen / Rowin Ruben Silas / Sylas Stef Thom Timo / Tymo / Thimo / Thymo Vico Vince Youri
Nee sorry Timo en Kelvin vind ik niks. Timo doet me denken aan Timon en Pumba haha. Ik hou van Disneyfilms Wat vinden jullie van Micah?
Dames, ik denk dat ik er wel uit ben. Bedankt voor jullie hulp. Nu nog het 1 en ander met mijn man overleggen
Dat klinkt goed! Mogen wij het ook weten? Denk je aan Novan of Micah of heb je nog een andere naam gevonden? Zelf vind ik Novan en Micah supermooie namen iig Behalve Novan en Nolan zijn er ook nog de namen Noyan en Jovan trouwens (die lijken erop). Ik ben benieuwd welke naam het uiteindelijk wordt! Succes!
Het is in ieder geval wel 1 van die 2 voor mij, want mijn man heeft nog niet besloten. Afwachten dus. Over 15 weken weten jullie het ook