Haai We hebben na lang nadenken een leuke meisjesnaam gevonden; Milou Vinden hebm helemaal mooi, alleen nu had ons nichtje (dochter van mijn zus) dus Mila....hmzzz we zien ze ook best veel en gaan goed met mekaar om... kunnen we deze naam nu wel of niet kiezen...wantr in principe klinkt ie ook best anders (daarom hadden we t ook niet meteen in de gaten dat t bijna hetzelfde is)... Dus de vraag; Kunnen we dit maken of niet....
Ik vind dat je dit wel kan maken, omdat de naam een heel andere soort naam is en ook heel anders klinkt (alleen de schrijfwijze lijkt op elkaar vind ik). Ik zou het alleen, denk ik, wel met je zus overleggen, vragen of zij het een probleem vindt.
qua overleggen zaten we ook al over na te denken; maar we willen de naam niet van tevoren bekend maken:S dus dat wordet geen optie helaas....
De namen verschillen mijns inziens voldoende hoor, en ik denk dat het uiteindelijk juist wel leuk is! Kunnen jullie zeggen dat jullie echte vriendinnen zijn, met zelfs dezelfde smaak qua namen! Liefs Esther
Ik vind het 2 totaal verschillende namen dus ik zeg lekker doen meid! En vind het echt 2 super namen zowel Milou al Mila
Hoi, Niks mis mee, het zijn toch 2 verschillende kinderen. Mijn nicht is 13 dagen voor mij bevallen van een meisje Mayra, terwijl ik nog geen 2 weken laten Moyra kreeg. Helaas is Mayra na een klein maandje overleden. Die dingen gebeuren, en zijn heel jammer. M'n nicht ziet onze dochter niet als een link naar haar kind. Het waren 2 heel verschillende meiden en dat we nou eenmaal dezelfde smaak hebben qua namen was niet erg. Ik wilde niet met 8 1/2 maand nog een keer een andere naam verzinnen, we waren er al aan gewend, vonden het passen. En misschien zijn er mensen die heel anders denken en me veroordelen, moeten ze zelf weten. Het is ons kind, en een andere naam zou niet kloppen. Mijn advies? Trek je niet teveel van anderen aan, t is toch jouw leven?
JA ik vind van wel. Wij hebben een vriendin die haar dochter heet Roos. Wij vonden Rosalie zo mooi dat we die naam ook gegeven hebben. Ze vinden het juist harstikke leuk!
gewoon doen hoor meid. hartstikke mooie naam en alleen de schrijfwijze lijkt op elkaar, zo wat maakt toch niet uit. lekker doen wat jullie willen. en daarnaast ben ik zelf helemaal verzot op die naam. mijn dochter haar 2 de naam is milou hihi
Ik vind het persoonlijk wel op elkaar lijken en zou het daarom ook niet doen, dus ik heb nee gestemd.
Ik vind ze wel op elkaar lijken maar niet zodanig dat je deze naam niet aan jullie dochter kan geven. Het zijn toch echt twee verschillende namen. En ik vind het een heel mooie naam! ps: anders overleg je het toch met de ouders van jullie nichtje? Als zij er geen problemen mee hebben dat is het toch prima. Ik zou het zelf wel grappig vinden als de namen van twee nichtjes op elkaar lijken maar ja, dat is persoonlijk.
Ik zou het ook niet doen omdat een kind van je (schoon)broer of zus wel heel dicht bij staat. Als het een kennis ofzo was geweest had ik het wel gedaan.