wij hebben al een dochter Yenthe.. wat vinden jullie van: Jaycen voor een jongen? bij yenthe? kan dat? of vinden jullie het helemaal niks?
hai,ja ik denk wel dat het kan,gelkkig begindt het niet met dezelfde letter,weten jullie al dat het een jongen wordt,of wil je eerst de jongens naam dan de meisjes naam,was namelijk nieuwschierig wat je als meisjes naam erbij zou doen
dank je voor het mee denken meis! levy ben ik helemaal weg van geweest. mijn man helaas niet. vind het erg lastig. even off topic. jeetje wat een lekkerding dat kleintje van jou! echt lief die foto's
Ik vind Jaycen ook niets het lijkt een beetje op JAYDEN of JASON maar dan een mix ofzo maaruh meis als jullie het mooi vinden vooral doen! ik vind zoals cossy zegt Levi of Noah erg mooi staan bij Yenthe
Jaycen vind ik mooi, klinkt ook mooi bij je dochters naam. Er zijn een hoop manieren waarop je het zou kunnen schrijven, dus hij zal later zijn naam altijd moeten spellen. Maar bij deze versie is in ieder geval duidelijk hoe je het uit spreekt, dat is wel handig.
Spreek je Jaycen uit als Djee-sun? Waarom dan niet gewoon als 'Jason' schrijven? Vind ik persoonlijk mooier, en ik denk dat mensen het heel vaak als 'Jason' zouden schrijven. De schrijfwijze 'Jaycen' zou NOOIT in me opkomen, als ik 'Djee-sun' hoor, eerlijk gezegd. Jason vind ik wel een mooie naam, en als jullie het wel als Jaycen willen schrijven, gewoon doen! Maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo mooi bij Yenthe. Ik vind een J-klank (Jen) en een DJ-klank (Djee) niet mooi samengaan. Jen klinkt dan Nederlands, en Djee Engels. Snap je wat ik bedoel?
Andere jongensnamen met een Y: Yannick Davy Rodey Joey Anthony Levy Dyon Revy Rayven Rudy Yari/ Jary Kay Danny Yordi Remy Levay Leroy Roy Yarno Thymen Tygo/ Tycho Wesley Bryan Fynn Hylke
Idd, de naam van je dochter is heel mooi. De naam Jaycen vind ik er persoonlijk helemaal niet bij passen. Het zijn 2 totaal verschillende type namen. Net zoals bijvoorbeeld Anne-Fleur en Jimmy. Hopelijk maak ik met dit voorbeeld duidelijk wat ik bedoel.
Ik ben 't helemaal met je eens. Ik vind uit het lijstje hierboven Yannick wel erg leuk bij Yenthe! En Yara ook trouwens, mocht 't een meisje worden.
Jaycen vindt ik niet leuk en past naar mijn inziens ook niet echt bij Yenthe...wat ik echt een supernaam vindt! Mischien is Yaron dan wel leuk voor een jongen? Liefs Anna
Ik sluit me aan bij vele eerdere reacties: ik vind Yenthe en Yara(h) prima bij elkaar passen, maar Jaycen vind ik echt een heel andere naam. Persoonlijk zou ik dan al snel denken dat het 2 kindjes uit een samengesteld gezin zijn (omdat het zo totaal verschilllende stijlen zijn). Dus: ik zou het niet doen. Maar het passen bij de naam van een zus is natuurlijk niet het allerbelangrijkste!