Sea Life Scheveningen

Discussion in 'De lounge' started by puckje, May 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    We willen over een paar weken een dag met Emiel (bijna 4) naar Sea Life in Scheveningen.
    Nu heb ik al 2 mensen gesproken en die hebben aangegeven dat het zonde is van het geld en de reis ernaar toe. Zij vonden het er niet leuk.

Wat is jullie mening hierover? Is het leuk voor een 4-jarige? Emiel vond de Ocean bij Burgers Zoo nl. helemaal geweldig.
    En binnen welke tijd stonden jullie weer buiten?

Positieve en negatieve ervaringen zijn welkom.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wij wilden in februari gaan. Ze bleken toen druk aan het verbouwen te zijn (ook op de boulevard), konden er niet door met de kinderwagen en er stonden megagrote rijen buiten voor de kassa, dus we zijn toen niet eens binnengeweest. Ik lees dus even mee want we willen wel een keer een nieuwe poging wagen :D

Als optie voor Emiel zou je ook naar het Dolfinarium kunnen gaan, dat is ook echt super!

3. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ik zie dat jullie helemaal uit Overijssel komen...Als je speciaal voor Sea Life naar Scheveningen wilt komen, zou ik andere plannen maken. Het is best leuk, maar veel meer dan dat niet.

Dan is het Oceanium in Diergaarde Blijdorp veel leuker, specialer en groter. En mocht je uitgekeken raken kan je lekker de dierentuin in.

Daarentegen is Scheveningen wel heel leuk. Mocht je daar toch naartoe willen is een bezoekje aan Sea Life leuk hoor. Maar om er speciaal naartoe te gaan.....Nee...ik zou het niet doen.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wij zijn er vorig jaar geweest (toen die grote spinkrab er was) en we vonden het geen ruk aan. Vigo was ook heeeeel snel uitgekeken daar... ;)

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

wij zijn er geweest en idd zonde van het geld!!!!! kan je beter naar blijdorp gaan idd!!!

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Vorig jaar ben ik er nog geweest (woon redelijk dichtbij). Het is niet onwijs groot, maar het lijkt me wel leuk voor een kindje. Juist omdat je ook aangeeft dat ie Oceanium ook leuk vond. Erg groot is Sealife alleen niet, dus ik sluit me aan bij mijn voorganger: ik zou er niet speciaal een trip voor maken. Misschien dat je eens een combi trip kan plannen, of een weekje in deze regio op een camping oid zit.

Maar leuk vond ik het zeker wel, en zo nu en dan zijn er ook nog wel eens leuke kortingsbonnen voor te vinden.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,903
    5,223
    113
    Home
    wij zijn er ook geweest, echt zonde van je geld en niks aan

8. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Je kunt dan beter naar blijdorp gaan ik vind er ook niet veel aan. Als je er een combi van wilt maken kun je misschien daarna naar madurodam?
    Of natuurlijk gewoon lekker naar het strand want je loopt bij sealife wel zo het strand op.

Groetjes kim

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

het is dat ik kaartjes had gewonnen, maar je bent zo weer buiten hoor

10. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,070
    3,862
    113
    Ik vind het juist wel leuk voor kindjes omdat het zo klein is, maar dan wel met kortingsbonnen, want anders vind ik het overpriced.
    Daarna lekker over het strand lopen of de boulevard en een terrasje pikken/visje eten. Wij zijn afgelopen winter geweest met die reuzenkrab en de kinderen vonden het wel leuk. Maar ik zou er niet apart voor naar toegaan, maar in Scheveningen is er toch genoeg te zien en te doen en anders in Den Haag ook wel toch.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ben er vorig jaar geweest. Vond het ook heel erg tegenvallen. Zeker in verhouding met de entree prijs. Wij gaan er iig nooit meer heen

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

en mocht je toch willen gaan;

een visje eten bij Simonis is echt aan te raden!!!

13. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

Nov 23, 2009
    1,411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Zou inderdaad niet gaan. Valt vies tegen. Zeer klein en zeer onhandig om er met een buggy of kinderwagen door te moeten.
    Er zit zo kleine tunnel waar schildpadden boven je zwemmen.
    Je ziet haast niets , toen wij er waren te veel mensen op die kleine ruimte.

14. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

Jan 1, 2010
    403
    9
    18
    Hoihoi,

Wij zijn vorig jaar ook geweest (was toen nog zwanger).. Maar het is idd zonde van het geld. Wij waren toevallig in de buurt en die reuzekrab was er.. Ik zou er niet heen gaan!

15. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zou het alleen doen als 'extraatje' op een dagje Scheveningen..

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ben het helemaal eens met al mijn voorgangsters.

Het is klein, veel te duur en je hebt het echt zo gezien!

17. topper12

topper12 Niet meer actief

Wij vonden het ook zonde van ons geld: duur en je staat zo weer buiten. Zijn het jaar er op naar Blijdorp gegaan en daar heb je voor bijna hetzelfde bedrag een groot oceanium + dierentuin....

18. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Alle neuzen wijzen in deze dezelfde kant op:)

Mocht je echt iets met het 'zeeleven' willen doen, zien, enz. zou ik zeker het Oceanium in Blijdorp eens bezoeken of het Dolfinarium in Harderwijk...

19. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

Jul 31, 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    ja of, naar overhausen Sealife, is vanaf jullie bij net zo ver als naar schevningen deze is echt nog wel groter dan scheveningen, kan je fijn combineren met het winkelcentrum centrO!

wat ik toen gedaan had was hotelletje boeken, en dan de ene dag moviepark(arrangement) en de andere dan(meestal de 1e) naar het winkelcentrum daar enzo..mja voor mij is oberhausen nog wel flink stuk verder.

20. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik woon bijna om de hoek en ging met mijn zus dacht is wel leuk en was best wel prijzig maar wat een flut zeg pffff.
    Als je van ver komt zou ik het niet doen hoor of je kindje moet echt vissen gek zijn ofzo.

Share This Page