Fashion help please!

Discussie in 'De lounge' gestart door 2g4e, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nog geen twee weken na mijn keizersnede zal mijn zwagertje en schoonzusje gaan trouwen. Als het even meezit zal ik in elk geval er als daggast bij zijn. Hier horen ook de nodige foto's bij... Leuk :$

Ik wil eigenlijk nu vast op zoek gaan naar een jurk wat ik die dag aan zou kunnen want ik denk niet dat ik na m'n keizersnede al snel zeg dat ik even een dagje het centrum in ga op zoek naar een jurk. Zal blij zijn als ik überhaupt die bruiloft haal.

Maar wat voor een jurk??? Ik zal na de keizersnede wel zo'n charming blubberbuik hebben dus een leuk strak jurkje wordt hem al niet. Waar moet ik op gaan letten? Ik wil tips, foto's, voorbeelden etc.

Het moet dus zeker op de buik niet strak zijn, geen zwart, niet te kort en een leuk prijsje want als ik niet kan gaan vind ik het weer zonde van het geld. Alvast bedankt voor het meedenken dames!!!

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou voor een a-lijn jurkje gaan, daarin valt een buikje niet zo op!

3. minon

minon Niet meer actief

Reacties als corrigerend ondergoed ga je misschien ook krijgen. Niet doen!!! Ik heb drie weken geen onderbroek of panty kunnen verdragen aan de wond. Ik kon ook niet rechtop staan. Laat staan zn strak corrigerend ding. Ik zou voor een wijde jurk gaan die onder je borsten strak(er) is en dan zo recht naar beneden valt met een hoop plooitjes.
    Ik hoop dat je erbij kan zijn! En anders zou ik lekker in een rolstoel mee gaan.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    Zo'n jurkje met een strakke rok een losvallende top.
    Hier geen ks maar gewoon chronisch;)

5. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst dit jurkje gepast bij de V&D, ook voor een bruiloft.

Dorothy Perkins Jurk V&D

Ik denk dat zo'n model goed zou staan als je nog een beetje een buikje hebt. Ik vond alleen de kleur net te licht voor een bruiloft, daarom is het hem voor mij niet geworden..

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Als je BV gaat geven, kies dan een jurk uit, waar je je borst er makkelijk uit kan halen..zonder je jurk helemaal uit hoeft te doen.
    Een sjaaltje om het eea te bedekken is zeer makkelijk.

En hoge hakken kan je wel even vergeten..

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    En neem wel je rust..kies de momenten uit waar je bij wilt zijn. En ga tussendoor echt even liggen. Ik weet niet of je dan even naar huis kan, of anders even bij familie terecht kan om even te slapen.
    Dat heb je nl echt nodig..

8. Nenanena

Nenanena Actief lid

5 jun 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd ik kon ook weken geen ondergoed aan wat in de buurt van de wond kwam. Ik moest echt 'tenten' aan die ik ver over mijn buik kon trekken. Ook gewone broeken oid kon ik niet. Zo'n jurkje als live zegt, is vast leuk.

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Hier ook de 1e maanden van die charmante oma onderbroeken haha.
    En van die heerlijke slobberbroeken..goh wat
    was ik blij dat ik nog van die heerlijke jazz dance broeken had liggen in de kast. Maar goed, dat staat niet op een bruiloft..

Met zo model kan je bv geven
    Steps

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.400
    36.260
    113
    Wil je perse een jurkje? Zo ja, zou ik idd gaan voor een jurk die direct onder je borsten wat wijder uitloopt. Ik heb 3 keer een ks gehad en kon na 2 weken zeker nog niet een hele dag weg, dus pak je rust!
    Ik zou trouwens ook niet een al te lichte kleur jurkje kiezen, je vloeit waarschijnlijk nog wel en tampons kunnen nog niet.
    En anders zien ze toch een klein buikje joh, je bent tenslotte dan ook net pas bevallen.

11. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
  12. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Bedankt voor de tips dames... ja ben bang dat er inderdaad een rolstoel mee moet. leuk voor de foto's! Zucht!

13. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou inderdaad kiezen voor een jurk die onder de borst strak zit en dan wijd loopt. En je hebt dan sowieso nog een buikje, do what. Het is vlak na je bevalling. Je kunt ook echt alleen voor de foto's even staan en de rest van de dag/avond in een rolstoel zitten.

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik had dan wel geen keizersnede gehad en het was iets later na de bevalling, maar deze heb ik aangehad op bruiloft van schoonzus..

Verhult in ieder geval goed je buik door de stof aan de voorkant.. Ik zou voor een soortgelijk model gaan :) Ik gaf ook BV toen en dat ging er ook prima mee (kolven dan :p) :)

15. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb deze pas gekocht. En ook al zou je het misschien niet zeggen, hij verbergd aardig wat buik:D

16. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien raar, maar je zou ook een positiejurk kunnen kiezen. Je hebt hele leuke die je ook na je bevalling nog lang kunt dragen. En er niet uit zien als positiejurk. Hou er rekening mee dat je borsten groter kunnen zijn zo snel na je keizersnee! Veel succes met een keuze maken, heb al erg leuke jurkjes voorbij zien komen, maar mijn advies is om pas twee weken voor je keizersnee iets aan te schaffen! Je maten zullen nog flink veranderen.

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Deze is leuk zeg, waar komt deze vandaan?

18. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    wat moeilijker te vinden wellicht maar een soort wikkeljurk verbergt een buikje ook wel als je dat graag wil. Of een nette broek en een wikkelblouse?

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hij komt van de Steps vandaan.. Maar wel uit de collectie van vorig jaar zomer.. Weet niet of ie nog ergens te krijgen is..

Deel Deze Pagina