hoi , ik heb vanaf 7 weken pilletjes voor de misslijkheid , dit ging altijd harstike goed . afgelopen ma avond dacht ik laat ik ze es niet nemen , ben 14 weken , t zal wel minder zijn . nou niet dus hing di ochtend gelijk boven de plee . dus ik weer aan de pilletjes . maar nu lijkt t wel of t erger word . ipv 1 pil heb ik er nu 2 nodig en nog misselijk . ook heb ik flinke steken in mijn maag !! wie heeft t ook dat de symptomen (misselijheid) dus erger word in de lopp van de zw schap ???
hoe ga je ermee om , mijn eerste zwangerschap deed ik gewoon even en nu valt t erg tegen .... vind er geen zak aan eerlijk gezegd
nou ik ben nu werkloos dus dat scheelt, ik doe rustig aan, heb een poosje accupunctuur laten doen tegen misselijkheid maar ben nu gestopt ermee, maar nog kan ik moeilijk in slaap vallen door misselijkheid en s'ochtends begin ik met kokhalzen, ik ben nu al aan het af tellen , ben het echt zat , wist niet dat een zwangerschap zo zwaar kon zijn. Gebruik jij nu emesafene?? en werk je?? en weetje wat stom is dat veel mensen je niet begrijpen, als ik vertel over misselijkheid zeggen ze meteen ohw dat is de eerste 3 maanden dat heb jij allang al gehad, als ik nee ik ben nu nog steeds misselijk zeg kijken ze me vol ongeloof aan net alsof ik me aanstel ofzoo maar is echt erg wens je veel sterkte
Dit had ik de vorige zwangerschap ook... Ik ben toen de hele zwangerschap misselijk geweest+ elke dag overgeven.Ik heb bijna de hele zwangerschap emesafene geslikt. Dat hielp een beetje. Tot en met de bevalling heb ik overgegeven. De dag na de bevalling voelde ik me geweldig. NIet meer misselijk, wauw wat een bevrijding. Nu gaat het met mij nog goed. Maar de vorige keer begon het ook pas met 9 weken zwangerschap. Als ik pech heb, heb ik nog een hele lange periode te gaan... Ik hoop voor je dat het snel over is. Soms hoor je ook dat het rond de 22e week minder wordt.
Hier hetzelfde. Vorige week zelfs opgenomen geweest en aan het infuus gelegen. Bij mijn de eerste was ik de eerste 20 weken misselijk maar niet zo extreem als nu. Zit nu verplicht een paar weken thuis van werk.
gebruik idd emesafene , hoef ik iig niet te overgeven en ben ik nog maar een beetje misselijk , ik werk wel en heb nog een kleine rondlopen dus heb ze echt nodig !!! ook ik heb t idee dat mensen er niet zoveel om geven . of ze zeggen idd wat jij zegt of ze zeggen van stel je niet aan jij wil een kind dat hoort erbij !!!!
Hier ben ik nog altijd misselijk en aan de medicatie .. Dat heb je met hyperemesis. Ik denk dat je nu even dubbel zo misselijk bent omdat je zo gestopt bent met de medicatie .. Ik ben zelf een keer een pil vergeten en gelijk waren de symptomen dubbelop aanwezig. Sterkte !