Ik ben 35 weken zwanger van ons 2de kindje. Hij ligt in onvolkomen stuit (dus met de benen recht omhoog naast zijn lichaam). Morgen heb ik gesprek met mijn gynaecoloog om het draaien te bespreken. Ikzelf heb wat angst en twijfel terwijl ik wel besloten heb te laten draaien (heeft me mijn vorige zwangerschap te maken). Stuitbevalling doe ik zowiezo niet en keizersnede vindt ik ook niet echt een optie. Nu ben ik opzoek naar ervaringen van het draaien zowel gelukte als mislukte pogingen. En of je kindje ook in onvolkomen stuit lag. het kindje zal in week 36 gedraaid worden. Groetjes Dorianne
Mijn zoontje lag in onvolkomen stuit, en ik heb ook een versie gedaan. Helaas is deze niet gelukt, maar ondanks dat het geen pretje was heb ik er geen moment spijt van gehad en zou ik het nu weer doen ( maar gelukkig ligt ons meisje goed ). Ze houden jou en je kindje goed in de gaten ( je ligt aan de CTG )en gaan absoluut geen risico's nemen. Bij mij hielden ze heel snel op toen ze in de gaten hadden dat er geen beweging in te krijgen was. Ik duim voor je dat het draaien zal lukken !!