Hoi meiden, Pff we komen er echt even niet meer uit! Zoals de titel al zegt, hebben we een top 3 van jongensnamen: Tuur, Krijn en Sil. Toch hebben we nog niet écht een wauwgevoel... Daarom graag jullie mening en eventuele andere suggesties. We houden van vrij korte, niet teveel voorkomende namen die tegelijkertijd ook niet té apart zijn. Ons meisje heet trouwens Norah. Bedankt voor het meedenken alvast!
Van deze 3 vind ik Sil het mooist. Tuur en Krijn klinken me zo hard in de oren... Misschien ook jullie smaak: Raf, Vik, Morris, Dex
Ook Sil want Krijn vind ik een oudemannennaam en Tuur vind ik maar raar, Arthur oke maar Tuur.. dan denk ik aan turen in de verte.
Dan ga ik inderdaad ook voor Sil. Tuur vind ik een vreemde naam en Krijn vind ik een schreeuwerige naam, komt zo hard over wat al eerder werd gezegd.
Krijn vind ik vreselijk klinken, ik zie er een gemene, oude man bij. Sil en Tuur vind ik geen volledige namen, maar afkortingen van bijvoorbeeld Silvester/Silvijn/Silvan en Arthur.
Ik vind Tuur het mooist. Krijn klinkt mij ook hard in de oren, en Sil vind ik meer als een afkorting van een andere naam klinken. Tuur is ook meer een afkorting maar het klinkt nog wel goed als een naam op zich.
Tuur en Krijn zijn namen die mij totaal niet aanspreken. Sil vind ik wel wat hebben. Daar zou ik dus voor gaan.
Geen van 3en eigenlijk. En ik vind Norah zo mooi! Maar als ik moet kiezen dan Sil. Vind ik dan nog de vlotste naam.
Oh nee.... Nu ben ik helemaal aan het twijfelen gebracht... Natuurlijk weet ik dat wij de naam mooi moeten vinden en we geen rekening moeten houden met anderen, maar juist omdat ik nog ben geen enkele naam hét gevoel heb, twijfel ik dus wel. Mijn allermooiste naam was namelijk altijd Abel, maar die vindt ml helemaal niks... Dus suggesties in deze richting zijn echt zeeeeerr welkom!!
Oh echt Abel dan! Norah vind ik erg mooi, maar je jongensnamen.... Krijn vind ik heel hard en nors klinken, Tuur vind ik een werkwoordvervoegsel (turen) en het doet me denken aan die aggresieve BNer. Sil is voor mij een afkorting van Sylvia, echt een meisjesasociatie dus.
Oh, Abel vind ik wel heel mooi! Maar wat vind je anders van Arthur? Dan kun je Tuur wel als roepnaam gebruiken. Anders misschien Tijn, Kick of Stan?
Arthur vind ik tot kak, Stan vind ik te lompBij Tijn denk ik aan een heel klein fragiel kindje en Kick vind ik wel leuk, maar m'n man niet... Oh wat een ramp! Abel vind ik echt prachtig, maar m'n man helaas helemaal niet.