Graag zou ik een oproep plaatsen voor een tramcontroleur van de RET die geslagen is door een vrouw. Is er iemand die mij kan helpen waar ik dit het beste zou kunnen doen?
Waarom bel je niet gewoon hun klantenservice op? Ze hebben een website, daar staat het telefoonnummer op.
, als het zo simpel was! Nee de controleurs zijn een aparte tak van de RET. Daar moet je brieven voor schrijven, dat is niet zomaar na te gaan . Heel apart, maar brengt ons in tijdnood om een kindje te beschermen..... Tv of radio, dat gaat niet. Dan verliezen we de boel zeker....
als ie geslagen is heeft ie dan geen aangifte gedaan? Verder snap ik je verhaal niet erg over dat kindje. Wat heeft dat dan met die controleur te maken? Ze kunnen je bij de ret vast wel helpen aan een nummer van die aparte tak voor controleurs dan
Kijk maar naar mijn onderschrift, wellicht valt er dan een kwartje. Ik kan ivm privacy hier niet veel meer over zeggen. Maar nee, aangifte werd er helaas niet gedaan. Schijnt per geval beoordeeld te worden en het gevoel van de betrokken persoon/controleur telt dan heel erg mee....
Mijn vriend werkt als tramconducteur bij de RET.. Als je vragen hebt,pb me dan met het verhaal wat meer uitgebreid.
Ik denk dat die vrouw die geslagen heeft ook een 'gevaar' voor haar eigen kind kan zijn. Dat is zoals ik het lees Daarbij als de tramconducteur wel aangifte gaat doen staan ze natuurlijk sterker in een zaak.
Ik denk niet zijn vrouw, maar dat een vrouw een conducteur heeft geslagen en dat ze ook nog een kind heeft die in de pleegzorg zit.
Ik snap het niet helemaal, maar hoop dat je hem weet te achterhalen en het kindje kan helpen. Succes.
de meeste conducteurs werken er nu via securitas. Ze werkten eerst via g4s maar die hebben het project verloren en de meesten zijn overgenomen door securitas en ik dacht ook nog door een andere maar dat weet ik niet zeker. Maar ik denk dat de conducteur zelf aangifte moet doen want ik denk niet dat jij er zelf wat mee kan ivm wet op privacy ook van de conducteur. Je kan het uiteraard proberen maar van de tijd dat ik er als conducteur werkte was het altijd dat je zelf aangifte moest doen en melding moest maken en dat er verder in 9 van 10 gevallen niks meer aan werd gedaan. Succes in ieder geval!
Klopt,mijn vriend werkt er nu.. Maar ik denk idd ook met wet op de privacy dat je niet veel kunt beginnen.. Tenminste het ligt helemaal aan heel hetgeen wat er speelt, durft die man zelf geen aangifte te doen?