Hoi, is er een app die het aantal kcal èn het aantal koolhydraten telt? Aparte apps weet ik wel te vinden, maar zijn er ook die het samen tellen? Groetjes
Indd myfitnesspall! Ideale app. Je kan ook producten scannen en dan zie je precies hoeveel vetten enz er ook in zitten. Verder kan je een doel invoeren en dan berekend de app hoeveel kcal je per dag het beste kunt eten. Deze worden dan steeds afgeschreven van het totaal zodra je een product invoert/scanned.
Ik combineer het met runkeeper die tracht wat ik loop/fiets. Ik sport ook niet echt trouwens maar ga bijv graag met dochterlief een stuk fietsen. Scheelt toch. Maar je kunt het ook handmatig invoeren. En je gewicht en doel natuurlijk.
Ga ik proberen! Die van het voedingscentrum is echt bagger. ben nu aan het zoeken naar myfitnesspall, maar dat heet toch calorieën teller en heeft zo'n blauw vakje met een wit poppetje toch?
Dank je. Gebruik hem nu, maar ik kan uiteindelijk toch niet zien hoeveel koolhydraten in het eten zat?
Hoi, dan moet je even naar het hoofdmenu aan de linkerkant en dan naar voeding. Dan kun je per dag of wekelijks je inname en verhoudingen bekijken. Vind het echt een fijne app
Het valt mij op dat in myfitnesspal sommige voedingsmiddelen niet kloppen met wat op de verpakking staat. Weten jullie of je dit aan kunt passen?
Vaak komt dat doordat mensen zelf hun eigen hoeveelheden hebben ingevuld. Dan klopt het wel maar is het bijv ineens ipv 100gr een portie of "1 stuk" van 75gr bijvoorbeeld.