wij moeten nu van het cb bureua van 4 naar 3 flessen gaan en dat doen wij doormidel van de fles steeds minder in te doen tot de fles helemaal weg kan.
Ik dank dat ze het zelf aangeven wanneer ze eraan toe zijn. Fabian slaapt sinds 3 weken de nachten door. We waren er nog helemaal niet mee bezig en ineens werden we om 8 uur 's ochtens wakker en meneer lag nog in diepe slaap. Nu slaapt hij van 11 tot 08:30 uur dan is hij al even wakker maar dan zit hij met zijn mobiel te spelen. Ik denk dat wanneer ze 's nachts nog wakker worden voor een fles dat ze er gewoon nog niet aan toe zijn. En het CB zou ik af en toe ook met een hele grote korrel zout nemen. Ze zijn er voor advies en niet om je dingen op te leggen..
Gewoon je eigen gevoel volgen en kijken naar wat je kindje nodig heeft. Op het cb waren ze het er niet mee eens dat ze 5 voedingen kreeg moesten er eigenlijk 6 zijn. Tja ze slaapt al sinds 3 weken snachts door. Ik ga haar toch echt niet wakker maken snachts voor een voeding. Dus nu doe ik er bij 2 flessen overdag wat extra bij. En dit gaat prima. Charlotte
hihi heb jij geluk! dat ze zo vroeg al dooslaapt! mijn meisje is heel erg eigenwijs geloof ik ik heb van de week een nacht gehad heeft ze om 9 uur de fles gehad en kwam ze pas om 4 uur in de nacht! maar maak ik haar nou wakker voor de fles dan is het verkeken want dan komt ze de fles erna gewoon 4 uur later..... heel vreemd!
Kathara heeft ook geen nachtvoeding meer al sindsdat ze 2 weken is niet meer. CB is er tegen want ze is te licht, ze is 56 cm en 4480 gram. Kan er niks aan doen, ze drinkt haar hoeveelheid wat ze nodig heeft op de dag 800 ml minimaal en dat in 7 flessen want ik krijg er met moeite 130cc in per fles. Ze zeiden opeens dat we maar in de nacht moesten opstaan om extra te geven, heb mooi gezegt dat ik dat zou doen maar ik doe het niet. Want als ik daar nu weer aan begin kom ik er niet meer vanaf. Ze slaap nu van 1 uur dan heeft ze haar laatste fles leeg tot 7 uur in de ochtend.
meiden luister lekker naar je kindjes als zij aangeven dat ze nog een nachtflesje willen dan lekker geven ze geven zelf wel aan wat ze wel en niet willen of nodig hebben ik heb me nooit gehouden aan de regeltjes van het CB en doe dat dus nog niet
Nou ik vind het een beetje raar. Daan is 58 cm en weegt 6110 gram en hij mag zijn nachtfles gewoon nog hebben als hij hem wilt. Hij krijgt hem ook gewoon omdat het afbouwen echt niet gaat en je hoor zijn maagje gewoon knorren.
haha haha haha daarom krijgt daan geen late fles tussen 10 en 11 uur want dan komt hij ook in zijn ritme
Je moet inderdaad doen wat je zelf wilt, maar lijkt het je niet fijner geen nachtvoeding meer? Misschien kan je iedere nacht 10 cc minder gaan geven? Fien kwam na haar 3e nacht zelf niet meer dus heeft ze van haar hele leventje maar 3 nachtvoedingen gehad.. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt. Het consultatie bureau zit niet met een huilend kind. Jij wel.
Nou dat cb moet je niet teveel van aan trekken meid.Laat haar gewoon die fles leeg drinken, ze laat hem vanzelf wel staan als ze hem niet meer nodig heeft.Ze is nog maar 2 maandjes.De 1 gaat het sneller als de ander. Als ze ouder word kun je bv ook steeds minder in de nachtfles doen. Gwoon lekker geven
nou ik heb nou ontdekt at ze dus wel 7 uur achtereen kan slapen.. maar dan net op het verkeerde tijdstip *zucht* gisteravond fles gehad om 8 uur eigenlijk moest ze om 12 uur weer maar ik ben naar bed gegaan en had geen wekken gezet en tone kwam ze vanacht om 3 uur! en toen weer om 7 uur maar had ik haar nou wel om twaalf uur wakker gemaakt dan (in de hoop dan slaapt ze wel door tot 7) had ze gewoon weer om 4 uur gkeomen! dus ze krijgt savonds gewoon haar fles en ik zie dan vanzelf wel wanneer ze v oor de volgende komt eerder sliep ze maar 5 uurtjes toen 6 en nu al 7 dus ze plakt er vanzelf wel weer een uurtje bij aan haha(hoop ik!)
Dat herken ik Gipsy! Hier was dat ook, in begin ook moeite gedaan om dus hem langer te laten slapen etc... Nou tot ik een aantal keer in de avond in slaap viel en dus geen voeding gaf om 12 uur.... en kwam hij ook om 3 uur of 4 uur... en ineens na een week ofzo, kwam hij niet om 3 ur maar om 7 uur en vanaf toen sliep hij door met als laatste voeding tussen 7 en 8 en dan wakker worden de volgende ochtend tussen 7 en 8... ik zou gewoon eten geven wanner men komt, wat er nu ook gebeurt is doordat je in slaap viel en geen wekker gezet had, zo deed ik het ook en ineens kwam het goed Ik was het ook ver beu en dacht dit komt nooit meer goed haha Succes
er is hoop \/ ! gelukkig maar alleen gaat dit bij mij al 2 weekjes aan dus ik hoop dat het hier ook geldt!
ik heb weken lang geprobeert om die fles er af te doen, van een vrouw van CB moest ik dat al doen toen hij 2,5 week oud was... ging dus niet he.... daarna na 2 maand weer moeten proberen lukte echt niet, denk laat het lekker op zijn beloop en dat is heel snel ineens goed gegaan
Ik ben er dit weekend ter voorbereiding op wat ze me op het CB gaan zeggen morgen ook maar mee begonnen, ipv 200cc krijgt hij nu 100cc om 23:00... wat een drama, hij is er HEEL boos om Vanavond wil ik proberen hem maar helemaal over te slaan, het was me toch al opgevallen dat hij niet meer uit zichzelf wakker wordt om 23:00 (dat was voorheen wel) en dat ik hem steeds moeilijker wakker krijg. Als ik hem eenmaal wakker heb... dan is hij boos en gaat flink mopperen... Ik wens je succes
Vreemd hoor, Joey is ruim 7,5 maand en daar maakten ze geen probleem van hier op het CB vorige keer dat ik een afspraak had (6 mnd). Ze zei 'als dat zijn ritme is, dan is dat zijn ritme'... met 2,5 week al vind ik wel erg snel, waarom zou je als je kindje er goed bij gaat? Ik zal nu wel moeten afbouwen, Joey heeft 5 tandjes en ik poets zijn tandjes voor hij gaat slapen, maar dat heeft weinig zin als hij daarna nog een fles krijgt. Dat is een van de redenen...