Voor een meisje zouden we Vesper nemen en voor een jongen Daan... Wat vinden jullie? Andere suggesties die er op lijken zijn welkom hoor!
Vesper doet mij persoonlijk teveel denken aan Jesper. Daan vind ik wel leuk! Veda voor een meisje een optie?
Vind het hartstikke leuk de naam vesper ook! Heb m weleens voorgelegd. . Maar het is niet een naam die bij ons past.. vind het een stoere naam! En Daan een leuke jongensnaam
Vesper vind ik niet mooi. Ik vind het erg hard en een beetje kattig. Het doet me ook denken aan een scooter, een Vespa. Daan vind ik op zich een prima naam, maar wel een beetje standaard en saai.
Vesper vind ik een beetje een vreemde naam, de klanken vind ik niet zo heel mooi. Daan is leuk & simpel = altijd goed!
Daan leuk, Vesper niet. Geen mooie klank voor een meisje en idd ook de associatie met Vespa. Zou dan nog eerder een jongen zo noemen.
Vesper vind ik echt niets, klinkt een beetje vals. Daan is op zich een hele leuke naam, maar hoor je natuurlijk wel erg vaak.
Oh oeps..ik las heel snel en dacht dat je vroeg..Vesper als jongensnaam bij Daan. Toen dacht ik nee..dan maak er Jesper van. Als meisjesnaam..Vesper vind ik echt niks.
Ik zou persoonlijk niet zo snel voor de naam Vesper gaan. Daan is wat gewoontjes, misschien als alternatief Dean? (vind ik persoonlijk wat stoerder klinken) Je moet gewoon doen wat je gevoel je zegt, als jij Vesper een mooie naam vind, wie zijn wij dan om dat tegen te houden
Daan vind ik leuk! Bij Vesper denk ik eerder aan een jongen trouwens. Bovendien denk ik bij het woord vesper aan het avondgebed in een klooster. En aan een scooter inderdaad...
Ik vind Daan heel leuk, hij staat ook op ons lijstje, maar inderdaad heel populair. (daar zit ik zelf nl. ook mee). Vesper vind ik echt niet mooi; Onze snackbar heet 't Vesperke en ik moet dus erg aan kroketten en frikandellen denken.
Daan altijd goed natuurlijk! Stoer, kort en krachtig (wij kennen overigens geen Daan ookal is het een populaire naam) Vesper is niet helemaal mijn smaak, maar ik vind het niet lelijk of raar. Als dit jullie naam is, zeker doen!
Vesper is wel leuk, apart en origineel. Daan hoor je zo vaak en eerlijk gezegd vind ik dat geen leuke naam.