Ik heb sinds vanmorgen steeds last van 'steken' onder in mijn buik. In de buurt van mijn schaambotje en vagina. Er zit totaal geen regelmaat in en het voelt niet als een 'golf' die langzaam toeneemt en weer afneemt. (er wordt gezegd dat een wee zo zou aanvoelen, vandaar...) Ik heb dit nog niet eerder gevoeld. Bij bepaalde (zit)houdingen heb ik er meer last van. De baby beweegt nog prima. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ja ik heb het ook sinds een paar dagen, vooral als ik een tijdje heb gezeten en dan ga lopen. Ook na het plassen heb ik dit. Ik weet niet wat het is.
Renate, moet zeggen heb er ook enorm veel last van Toen we laatst een stukje hadden gefietst had ik echt enorme steken rond mijn vagina. Volgens de vk kwam dit doordat de kleine het ingedaalde hoofdje probeerde te draaien. Maar deze steken zijn veel vaker...denk niet dat het hetzelfde is. Misschien toch een voorteken???
Steken / menstruatie-achtige pijn in de onderbuik en de schaamstreek (ten minste: dat is wat mijn VK mij vertelde toen ik deze klachten noemde).... Bij mij heeft het echter tot op heden nog niet tot een bevalling geleid (en zoals het er nu naar uitziet, word ik maandag a.s. met precies 42 weken ingeleid).
Ja, ik ken het, dat denk ik dus ook zo vaak..... Gisteren bijna de hele dag/nacht weeën gehad....maar nu niet meer.....ben in de tussentijd wel (een deel van) mijn slijmprop kwijt, dus er gebeurt van alles. De tweede ctg is net gemaakt in het ziekenhuis en dat ziet er nog steeds allemaal keurig uit. De VK keek naar me en zei: "ik gun je een thuisbevalling, maar aan je gezicht te zien....." Met andere woorden: tot maandag! (nou moe ) Maar: hoop doet leven, dus ik hoop nog steeds op een thuisbevalling (ik heb ja nog 2 dagen!)
Spannend dames. Heb sins een paar dagen ook van die steken; had ook een vraag op dit forum gesteld wat het kon zijn. Weet het ook niet, misschien indalingsweeen of ook oefenweeen al lijkt dat mij wel wat vroeg nog. Moet donderdag naar de vk dus zal het dan maar even vragen. Ben ook erg benieuwd. Silly