Hallo dames Ik zit ergens mee en sta op het punt te stressen Vorigeweek woensdag is mijn bloedafgenomen nog voor mijn NOD afgelope zondag of maandag was mijn NOD nou overtijd en telkens steken bij m'n lies maar anders dan menstruatie pijn test gedaan ja hoor positief vanmorgen werd ik wakker niet in orde last van schiltklier klachten heb die niet meer nou krijg telefoon terug ja als u zo zeker weet dat u zwanger bent kom dan maar bloedprikken kortom ze gelooft me niet ik heb altijd ruzie met haar maar ik ben nu zo bang dat ik het me inbeeld maar dit is de test Maak ik me onnodig druk of?
Ik vind hem wel positief. Ik heb ook altijd ruzie met mijn huisarts, gelukkig zit er nu ook een andere bij en ga ik daar altijd heen. Gewoon naar haar toe gaan en bloed laten prikken, dan weet je het zeker!
haha ruzie met je huisarts. Gewoon een mooie duidelijke test misschien kv 2v5 of cb idd (dit blijft maar beperkt staan) meenemen.. Die test hierboven vind m vrij duidelijk hoor . beetje dom dat ze je niet gelooft.
Ja ik ben nu onderweg ik laat m zo zien maar ik ben egt boos gewoon de manier waarop en het maakt me zo aan het twijfelen zelfs de katten kunnen ook niet bij me weg blijven ik voel me ook zwanger klaar
Nou, als je katjes niet van je weg willen dat zegt ook wat. Mijn hond begon ook al raar te doen voor ik zeker wist dat ik zwanger was!!
hihi wat een schatje. Oke morgen, ik was nog even naar de kruidvat gerend en daar 2v5 gehaald of een digitale natuurlijk.
Nee verder nog niet ik neem aan als die zo duidelijk is dat die gewoon positief is Tog? Heb op lab nagevraagd ook foto laten zie. Zij zij met urine test kan je t er definitief uithalen
Oke, ja is ook duidelijk zat. maar meeste doen nog een digitale na omdat het er dan op staat . maar aan die test te zien ben je hartstikke zwanger en ik zeg een super gefeliciteerd!!!!!!!