Help! negatieve ovulatietest maar wel vruchtbaar slijm?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,
    deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovu testen.
    Nu heb ik 2 dagen nega getest maar ik heb wel cervix slijm.
    Kan het zijn dat ik mijn eisprong heb gemist?
    Of dat het nog moet komen?
    Ik wordt alleen maar nog onzekerder van die testen.
    Groetjes Luna

2. Milla

Milla Niet meer actief

Toevallig heb ik gister ongeveer dezelfde vraag gesteld, ook ik had gister enorm vruchtbaar slijm, ik vraag me af of ik ook een eisprong krijg of heb gehad! Ik temp dus over een paar dagen weet ik meer. Temp jij ook?
    Welke ovu testen gebruik je? Was je urine wel geconcentreerd (lang niet geplast, weinig gedronken)?

3. Momfulness

Ow da's toevallig. Had ik nog helemaal niet gezien!
    Ik temp niet.
    Ik gebruik de ovu testen van CB digitaal en twijfel of ik er vanavond maar weer een zal doen voor de zekerheid.
    Mijn urine was geconcentreerd was de eerste keer naar de wc vanmorgen.
    En bij jou? Welke testen gebruik jij?
    Ik denk dat ik zo maar wat goedkope van kruidvat eigen merk ga halen voor tussendoor.

Ik zie bij jou PCO staan...Wat betekend dat?

Veel succes he!

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb vaak vanaf een dag of 4-5 vóór mijn positieve ovutest al vruchtbaar slijm. Voor mij een teken weer te gaan testen. Kan dus best dat je +test nog gaat komen.
    Ik test wel vanaf een duideljike 2e streep 2x per dag omdat mijn LH-piek erg kort is en ik 'm met 1x per dag wel eens mis. Test met MatCare.

5. Milla

Milla Niet meer actief

Ik test ook met CB als ik test, maar het kan ook zijn dat je LH piek heel kort is waardoor CB hem net mist! Ik zou gewoon vanaf nu om de dag klussen, en als je deze ronde niet zwanger bent volgende maand gaan tempen daarmee kun je niet optijd klussen maar weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad ondanks de ovutest.

6. Momfulness

Als ik deze maand nog niet zwanger ben ga ik wel eens tempen idd.
    Ik heb nu de 1e 2 tests s'morgens gedaan maar lees nu net dat het beter is om s'middags te testen.
    Denk dat ik er zo nog maar een doe dan.
    Voor de zekerheid.
    Luna

7. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik heb ook altijd zo'n 4 a 5 dagen voor mijn eisprong al vruchtbaar slijm. Dan beginnen we met om de dag klussen en begin ik ook met ovutesten. Meestal is deze dan zo'n 4 a 5 dagen later positief en klussen we nog even door.

Helaas ben ik nog niet zwanger maar dat heeft bij mij een andere oorzaak want ik heb verklevingen in mijn eileiders.

Veel liefs
    Nataly

8. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook een paar dagen voor mijn ei al meer last van 'slijm', dus je ei kan nog komen. Gewoon blijven testen en vooral klussen! ;)

Succes,
    Roosje

9. Momfulness

Vanmorgen was de test positief dus meteen werk van gemaakt met mijn mannetje ;)
    bedankt voor jullie antwoorden.
    Luna

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Meer kun je niet doen... :) :)

SUCCES!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Typisch! Ik heb nu ook echt zeurende eierstokken terwijl ik eergister het vruchtbare slijm had. Ik vermoed ook dat er een eisprong nog zit aan te komen! Ik dacht altijd dat het tegelijk viel, ook wat je in de Billingsmethode leest, die man zit er ook mooi naast dan!;)

Deel Deze Pagina