Wie al kids en zwanger laat nu op zich wachten ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Stientje, Jun 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Wie heeft al kids vroeg ik me efjes af ? En mt nu vr een volg zwangerschap al wat langer wachten ? (meer dan 6 maanden) Hoe ga je ermee om als het nu zo lang duurt ? Maak je je zorgen erover ? Wie heeft al een gyn gezien iv hiermee en wat zeggen die ?
    Mijn gyn zegt dat dit komt dr de stress van het hebben van al 2 kids dat het deze keer zo lang duurt ! Vind ik dikke *** maar ja... Ik heb het zalig met mijn lieverds en heb helemaal geen stress ! Gewoon even een idee wie een beetje in hetzelfde schuitje zit ...

2. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Stientje,

Wij hebben 1 geweldig kindje, ook een totaal stressloos leven en voor nummer 2 zijn we vanaf begin oktober in de race.

't Is ongelooflijk balen dat het nu efkes duurt, want vaak hoor je wel dat het bij een 2de sneller gaat. Voor nummer 1 zijn we ruim een jaar bezig geweest en op 't moment dat we doorgestuurd werden naar de gyn, bleek ik toen zwanger te zijn.. toch stress, het te graag willen en er teveel mee bezig zijn misschien?

Wij hadden gehoopt op een niet al te groot verschil tussen nummer 1 en 2, maar dat verschil zien we met de maand groeien.

Ik ben er de ene keer makkelijker onder dan de andere keer: we hebben een gezond kind en dat kunnen er veel niet zeggen, zij hebben er geen of een ongezond kindje. Maar ja.... (hormonen?) de wens voor een 2de is wel heeeeeeeeeeel erg groot!!!

Wij kijken het nog even aan en anders toch maar weer een bezoekje aan een arts?

Jullie in elk geval ook succes ermee!
    Sandra

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heb net hetzelfde gevoel, wil ook helemaal nt klagen ...heb al 2 gezonde kids, zijn voor mij de grootste schatten ter wereld... maar er is zo'n plaatsje onopgevuld in mijn hart... dat ik nog graag opgevuld wil.. Ik wil ook graag nt teveel verschil ertussen, tss me eerste en tweede zit 15 maanden en zijn de beste buddies ! Ondertussen zijn ze al 4enhalf en 5enhalf.. en heb liever ook geen te groot verschil !
    Fijn om te voelen dat je toch nt helemaal alleen staat ! Jij ook heel erg veel succes meid ! Hoop dat je wensje nt te lang meer op zich laat wachten !

4. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Kijk, samen staan we sterk!

wat heb je trouwens een mooi tekstje in je "banner"!

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    dankje Dip !
    Ja gedichtje is het resultaat van een alweer opflakkerende ongipijn gisteren... de woorden kwamen spontaan en geven exact weer hoe ik me voel ! Misschien kunnen we ons via dit topicje weer beetje heropbottelen ... ! Is fijn om te weten dat we er nt alleen voor staan !

6. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Da's een fijne uitlaatklep, die mooie woorden.... bij mij komen er bij iedere ongesteldheid weer wat waterlanders :cry:

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Die waterlanders zijn ook wel even nodig toch ! Je moet toch echt wel weer even je emoties kwijt !!! De ene maand gaat dat al beter als de andere ! De eerste dag is vr mij het ergste... maar daarna vind ik wel weer hoop, heb een hele korte cyclus van 25 dagen en heb direct na me ongi me eitje, dus vr het klussen hoef ik nt te lang te wachten ... 't is het afwachten : that's killing en het gevoel alweer dagen op voorhand van Damn... t wordt weer niks !

8. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Ik ben juist erg onregelmatig, dus we kunnen alleen maar hopen dat de timing goed is... (het verplichte klus-nummer van Sofie in 't andere topic).

De hoop en de daaropvolgende teleurstelling telkens is wel heel vervelend inderdaad, maar 't zal toch wel een keertje lukken?!!

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ja dan is het heel moeilijk in te schatten ! Ik was vr de kids ook heel erg onregelmatig maar met ouder te worden lijkt het allemaal te stabiliseren ! ;)
    En zolang we hoop blijven houden in de volgende ronde is er nog wel sprankeltje hoop toch !

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik heb 2 (niet helemaal) gezonde kids 13 en 11 ...helemaal happyt met mijn kids ...zit nu in ronde 8 volgens Gyn. is alles in orde ben ook zwanger geweest (ronde 7)dus dat moet dan ook wel ..
    de wens is heel erg groot , miss. laat het daarom op zich wachten

11. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé Asjuh fijn dat je je ook even meldt in dit topicje ! En inderd we zouden echt dat denkknopje in ons hoofd es mt kunnen uitschakelen hé !
    Maar 't voelt wel aangenaam om te weten dat we elkaar weer kn opmonteren ... en dat we er ook nt alleen voor staan ! ;)

12. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

Mar 29, 2006
    359
    0
    0
    Voor mij geld niet helemaal hetzelfde.
    Ik ben wel zwanger geweest maar is (zoals jullie mss weten) geeïndigd in een mk. De eerste keer ben ik helemaal niet lang bezig geweest om zwanger te raken. Het was de tweede maand al raak!!
    En nu.......Dit is de 8ste ronde.
    Voor mij persoonlijk lijkt het wel of het iedere maand erger wordt.

Het verlangen naar zo'n klein beebje is heeeel groot.
    Ik denk dat ik er teveel mee bezig ben. Maar ja ik kan er echt niets aan doen!! Misschien hebben jullie nog tips???

Veel succes meiden...

Veel liefs Daan

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jij ook heel veel succes !! Het is fijn om nu te weten dat we nt alleen staan toch !! We trekken ons aan elkaar op !
    En tips om het helemaal te vergeten zijn er nt... heb het ook al geprobeerd maar de lege momenten zijn toch steeds gevuld met het verlangen... !
    We slaan er ons samen door !

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij hebben een kind maar die is van mijn vriend uit zijn eerder huwelijk maar ik zie het ook als mijn kind nu.
    Het heeft 7 maanden geduurd voordat ik zwanger werd na het stoppen met de pil...

En toen ik er mee bezig was duurde die 7 maanden lang maar achteraf gezien is het toch nog best wel snel gegaan

15. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Ik vind echt dat je een beetje van maand naar maand leeft.... een opgaande hoop-lijn van na je menstruatie tot.... DE DOMPER..

Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar zoals Stientje zegt... in onbewaakte ogenblikken dwalen m'n gedachten toch telkens af...

Toch....positief blijven en de moed niet opgeven!

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Eens mt het ons weer eens lukken toch !

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hier nog zo'n figuur waar de 2e niet zo vlot gaat!!

ons 1e kindje was de 1e ronde pats boem raak....en we waren niet eens bezig...een groot cadeau dus....en nu we zoooo graag willen,wil het maar niet lukken en zijn we onderhand alweer een tijdje bezig....dat had ik toch ff niet verwacht toen we net begonnen voor de 2e....als klap op de vuurpijl blijk ik ook nog eens pco te hebben...dus dat werkt niet echt mee....maar de wens naar nog een beebje is zoooooo ontzettend GROOT.

We hebben misschien al kids,maar dat maakt de wens voor nog een kindje niet minder.....juist omdat we weten hoe ontzettend leuk is!!!!!!

en ons dochtertje wordt steeds ouder en elke maand wordt het leeftijdsverschil steeds groter....nu zal ze zeker 5 zijn eer ze een grote zus wordt! Dat vind ik wel jammer....

En sinds kort vraagt ze ook echt om broertjes en zusjes :(

18. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    weet je waar ik ook wel mee zit ...bij mijn eerste 2 was ik piepjong 21 bij de eerste ..toen dacht ik ach ooit lukt het wel ik heb zeeen van tijd nog ...( de eerste duurde 9 mnd. de 2e was meteen raak)...maar nu ...ik hoor kei hard TIKTAKTIKTAK ...mun biologische klok..zo van ik heb haast schiet op .. :( om helemaal gek van te worden soms hahahhaha ...over paar weekjes 35

Share This Page