ik denk het wel heh hahah ben er zelf nog ondersteboven van! hahahaha de tweede streep is wel lichter als de controlestreep maar duidelijk te zien. over paar dagen misschien nog maar testen, dat het maar niet misgaat . oioi daar begin ik daar weer over te zeuren. Ik hoop dat jij dezelfde uitslag krijgt!!! mijn mannetje word gek straks
hahaha heb het geprobeerd maar lukt niet, ben wel met mijn test naar een vriendin van mij gegaan die zelf een half jaar geleden bevallen is. Toen ik haar de test liet zien zei ze tegen me: En jij twijfeld daarover je ziet toch meteen die streep. Het lag dus niet aan mijn ogen hahahha. nu hopen dat het maar blijft zitten. maar het bloeden zal ergens voor zijn geweest, want had het het eerste. en was ook mijn eerste positieve test . ik duim voor je!!
Gaaf hoor meissie. Maar ik denk dat het bij mij game over is. Verlies meer bruinig en heb meer krampen gekregen. Dat had jij toch niet neem ik aan...
nee dat klopt dat had ik niet. ik hoop ook niet dat ik die verrassing krijg. ik had wel voor jou gehoopt dat het prijs zou zijn, gelukkig hebben bepaalde vriendinnen me de riem onder het hart gestoken me niet te druk te maken en te genieten meisje ik duim nog steeds
@ lana Oh meissie ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan!!! Duim voor je hoor en stiekum dan voor nu al een beetje feli!! @ ooievaar Ik zie dat je toch nog een vreemde dag achter de rug hebt. Hopelijk blijven de duivels nou dan wel echt bij je hoe raar het ook klinkt!! (tenminste duidelijkheid) Ik spot ook nog steeds, verwacht morgen mijn Rare maand dan geweest hoor. Hoop wel dat het na de ongi dan ophoudt anders moet ik denk ik ook even langs HA Groetjes Monique
He dat is balen, Ooievaar... Veel sterkte met de ongi en heel veel succes met de volgende ronde! Groetjes, Wendy
Hey meiden, mag ik ook eventjes jullie mening weten? heb donderdag 18 mei mijn ei gehad, een week erna, vrijdag 26 mei, echt rood bloed bij het afvegen, vrij veel. Daarna ben ik vanaf dinsdag 30 mei tot nu al bruin bloed aan het verliezen. Niet veel, steeds kleine vlekjes op mijn inlegkruisje (sorry voor de details ) Telt dit als ongi? Of kan ik toch nog zwanger zijn? Vooral dat echt bloedverlies vorige week vind ik nogal raar... groetjes!