Sexvraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Margriet, May 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margriet

Margriet Lid

Apr 6, 2006
    82
    0
    0
    Heerlijk dit forum, kun je ongegeneerd vragen stellen die je aan een ander niet zou stellen.

Wij proberen nu al een poosje zwanger te worden en dan ga je overal over nadenken. Ik vroeg me af of het bij jullie ook zo is dat als je na de sex opstaat om naar de douche te gaan, je het 'goedje' ook met de hand moet opvangen? :oops: Voor mijn gevoel loopt alles er weer uit. Hoe moet ik dan ooit zwanger worden????

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    daarom moet je eerst een poosje blijfen liggen
    zakt het goed naar de goeie kant

3. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Ja inderdaad even blijven liggen, niet lachen maar desnoods met je benen opgetrokken of tegen de muur, kussen onder je billen.. :oops:

succes ;)

4. nique

nique Actief lid

Feb 27, 2006
    197
    1
    0
    Yep blijven liggen.......

5. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ik blijf ook zeker een kwartier liggen met een kussen onder mn billen

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik neem maar aan dat als jullie "klaar"zijn je niet direct de douche in springt??? lijkt me nou ook weer niet zo heel romantisch eerlijk gezegd om direct na de daad de douche in te duiken..

dus ja ervan uitgaande dat je gewoon nog ff blijft liggen (sigaretje weet ik veel wat) hoef je je geen zorgen te maken hoor meid, er komen er zoveel los die zich direct een weg banen naar boven....dat wat er uitkomt is niks vergeleken bij wat er "in"blijft... ;)

en al die capriolen met de benen omhoog weet ik veel wat.. is allemaal onzin meid....google maar eens hoeveel zaadcellen er vrij komen als je mannetje klaar komt....

succes met zwanger worden

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    maar je weet maar nooit
    kost niet zoveel tijd om even te blijven liggen

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    lijkt mij nou niet echt heel romantisch moet ik eerlijk zeggen... :(

je vrijt toch buiten dat je hoopt zwanger te worden ook omdat het lekker en plezierig is????

nee hoor dat soort dingen is de grootste onzin....wij liggen zowieso altijd nog ff verstrengeld in elkaar onder het genot van een sigaretje maar no way dat ik rare dingen uit ga halen (kussen onder mijn billen, benen omhoog, op mijn knieën weet ik veel wat) om te zorgen dat "alles"binnen blijft....de echte zwemmers zijn dan allang en breed onderweg... :D en van die moet je het hebben....de sterkste zal winnen... ;)

9. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    mijn gyneacoloog adviseerde mij, na mijn samenlevingstest, een kussen onder mijn billen te leggen na het vrijen... bij mij "glijdt" er nl bakken naar buiten na de daad....
    liefs elfje

10. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    mischien dat het anders is (word) als je er al zolang mee bezig bent, maar mijn idee is gewoon en dat bevestigde mijn huisarst en later ook de gyn dat er zoveel miljoen zaadcellen per ml zijn die echt hun weg wel weten te vinden, maar ja als het na ik weet niet hoelange tijd niet wil lukken ja dan is iedere cel er 1 waarschijnlijk....

succes in ieder geval

11. Margriet

Margriet Lid

Apr 6, 2006
    82
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden. Bij mij gaat het dus ook zo dat het gelijk weer naar buiten glijdt. Als ik dus nog even gezellig blijf liggen kunnen we daarna het bed gaan verschonen. Ik kan wel blijven liggen, maar dan moet ik dus wel m'n hand ervoor houden, zodat het binnen blijft.

12. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    klopt ;)

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    daarom kussen onder de billen benen omhoog
    ben je al lang bezig?

14. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    had ik ook.. als ik in de douche stondt, hups alles eruit..
    Maar kijk mij nou, ben toch echt zwanger geworden.
    Het overgrote deel komt er toch uit, er hoeft maar 1tje door, en dat gebeurd ook heus wel, alleen voor je eigen gevoel is het heel erg vervelend.. Tenminste dat vond ik, ik dacht ook, zo wordt ik toch nooit zwanger, het doucheputje misschien wel, maar ik zo echt niet..

Groetjes Kalush

15. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    ja.....
    sinds sept 2004 van de pil af...sinds jan 2005 voor het echie...
    vrijen vinden wij gelukkig het tegenovergestelde van een straf.....we hebben dan ook veel lol met dingen als "benen in de lucht" en "kussen onder de billen"
    ben blij dat wij na zoveel tijd, nogsteeds veel plezier aan elkaar, het vrijen en zelfs ons leven zonder kindje beleven....
    liefs elfje

16. Margriet

Margriet Lid

Apr 6, 2006
    82
    0
    0
    Valt mee, vanaf begin dit jaar. Maar mijn menstruatie komt maar niet op gang. Ik heb dit jaar al welgeteld twee keer een eisprong gehad. Dat is erg lastig mikken. Erg frustrerend als je om je heen hoort dat anderen wel zwanger worden. Ik denk dat ik binnenkort maar even langs de huisarts ga om te vragen of hij kan helpen mijn menstruatie op gang te brengen.

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ik heb er mn op de minder vruchtbare dagen last van dat er weer een lading naar buiten loopt. Gisteren ei gehad en ben daarna behoorlijk droog gebleven....Hoop dat dat ei behoorlijk hard gezogen heeft ;)
    Ook ik blijf altijd liggen na de daad. Idd ook lekker even naknuffelen...Heb gisteren daarna ook een kussen onder mijn kont gelegd :oops: Je weet nooit he...Alle andere dagen bleef ik ook liggen, maar dan loopt het de ochtend erna gewoon vrolijk eruit hoor....

18. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik heb dat advies nog nooit gekregen ...

Dus ik kan er ook niet over meepraten,maar misschien de moeite eens waard .. :D

Groetjes,Alida

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nah ik had op advies van een vriendin ...(nah daar komt het hoor ....weg geheim hahaahah) ...mijn benen ff de lucht in gegooit ...met mijn handen onder mijn heupen ( niet erg sexy gezicht , mannetje en ik hebben erg gelachen)... :confused: wat wel bleek is dat ik dus die maand zwanger was geraakt (wel misgeggaan helaas);) het zakt lekker naar beneden ..noem het zwaarte kracht ..dus dit gaan we nu wel vaker doen :D suc6 meid greetz asjuh

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    yep ook dat heb ik idd. donderdag en vrijdag helemaal niets verloren :rolleyes:

Share This Page