Zojuist heb ik op aanraden van de verloskundige Emesafene voorgeschreven gekregen. Nu net opgehaald bij de apotheek. In de beschrijving staat zetpil via de anus inbrengen, maar ze deed er een zwarte sticker bovenop met ( vaginale toediening ) Gebruikt iemand ze? En hoe?
Daar zit een verkeerde sticker op! Emesafene zetpillen zijn echt voor de anus idd. De bijsluiter is juist. Wat slordig van de apotheek zeg!
Hier ook alleen maar rectaal gebruikt destijds. Wellicht in de snelheid een verkeerde sticker erop geplakt? Ik denk dat het rectaal moet zijn. Wel slordig trouwens!
Heb net mijn eigen apotheek gebeld, en die zei wat een schande!! Je moet gelijk een klacht indienen bij de apotheek in het ziekenhuis ? Daar heb ik ze namelijk ook afgehaald.. Of denk je dat ik het beter persoonlijk kan melden in het ziekenhuis ?
Ik zou het wel even melden bij de apotheek in het ziekenhuis waar je ze gehaald hebt. Ben je nu wel genoeg gerustgesteld om ze te gebruiken? Dit is echt 100% een vergissing, er bestaan namelijk helemaal geen vaginale emesafene pillen.
Wel gerustgesteld dat jullie ook aangeven dat het rectaal ingebracht moet worden, maar heb zo'n heel naar gevoel nu snap je ? Misschien dat ik straks even langs het ziekenhuis ga. Bedankt voor je reactie.