Hallo allemaal, ff een vraagje aan jullie. Toen ik vannacht naar de wc ging zag ik dat er een stukje slijm in de wc lag. Wat kan dit betekenen? Ben nu 9 weken zwanger. Alvast bedankt voor jullie reactie Groetjes clarabel
ik had ook veel slijmverlies tijdens m'n zwangerschap.. is heel normaal.. denk dat iedereen et met me eens is
Hoi, Ik had toevallig ook al een stukje geopend met een vraag over slinkt verlies... Ik heb dat dus bij bijna elke toiletgang!
Dat is gewoon afscheiding, als je zwanger bent kan de productie van afscheiding toenemen en ook de consistentie en kleur veranderen. Dus het kan best zijn dat je er eest nooit iets van merkte, en dat 't nu ineens een stuk steviger en meer is. Hoort er allemaal bij Afscheiding kan vrij dik zijn, maar ook heel vloeibaar, qua kleur is wittig, doorzichtig en gelig heel normaal. Zolang het niet stinkt (vissig of zurig) en je bv geen jeuk hebt, is er niets aan de hand
Kun je die stukjes slijm hebben tijdens je innesteling. Sinds mijn eisprong heb ik elke keer als ik in de wcpot kijk dan zie ik tussen mijn plas die stukje slijm bijeen.