Yeah het is gelukt! Heb een mooie kaart van woezel en pip gestuurd! Moest ook wat bijbetalen maar dat doe ik met alle liefde voor zoiets!
Oh wat super dat jullie ook zo enthousiast reageren De site is nu bezig met verzenden al duurt dat ook weer eruuggg lang!! Grom!
ik heb ook een kaartje gestuurd, ik moest dan nog wel 0,60ct betalen maar dat heb ik zeker over voor dat meisje. als mijn kind dat als wens had dan zo het mij gelukkig maken als mensen dat ook deden. (zwaar voor die ouders lijkt mij) XXX Gusam
Ik probeer het nu al voor de 4e of 5e keer, maar kom er helemaal niet doorheen. op het punt van verzenden blijft ie hangen
Ik wilde net een kaartje sturen, maar kreeg de melding dat Greetz even geen kaarten kan maken en sorry voor het ongemak. Ga het straks of morgen nog eens proberen.
ik heb het ook op hyves gezet en zal het morgen ook even mondeling vertellen aan anderen! Wat fijn dat zoveel lieve mensen meeleven met dit meisje!
Ik heb net ook een kaartje gestuurd. Eentje met een lammetje voorop. Aan de binnenkant gezet: Lieve Nicky, Op een forum las ik dat je ziek bent en een kamer vol kaartjes wilt. Ik hoop dat er nog een plekje is voor dit kaartje. Sterke, voor jou en je familie. Dikke knuffel van Erika en mijn zoontje Levi. In gedachten bij jullie