Weet niet of ik het hier moet/kan plaatsen, maar ik wilde dit toch even delen. Misschien kennen jullie het al, maar mijn vriend en ik kwamen er toevallig op door het zoeken naar een liedje. En wij vonden dit echt geweldig! YouTube - Love The Way You Lie - ( AHMIR Cover ) - Eminem (ft. Rihanna) Music Video YouTube - Beyonce Halo (COVER) Echt kippenvel!!
Heel mooi inderdaad. Doet mij een beetje denken aan boys II men. Ik ben ook meer van de muziek van ' toen ' zeg maar. De meeste muziek van nu vind ik helemaal niets.
ik hou normaal niet zo van dit soort muziek.. maar het heeft toch echt wat .. zo'n grote donkere stoere mannen, en dan zo'n gevoelig liedje zingen... erg sexy haha... (vooral dan die man met de dunne halflange dreads, die in dat 2e filmpje met die groene trui met witte letters ) en die in dat oranje gaat helemaal los haha
Ik vind het een beetje een mix tussen Boyz11Men en Blackstreet.. Vindt het ook echt hele gave covers!
Ze hebben geen eigen nummers hé? Das wel jammer! Ze zijn namelijk echt goed. Echt het geluid van old school r&b!
Klinkt goed, zeker die van Halo!!! Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik het origineel van Eminem & Rihanna mooier vind dan de cover van Ahmir.
Die cover is idd echt super van Halo. Ik vind beide versie's van Eminem&Rihanna en die van hun goed... Deze vinden wij ook geweldig: YouTube - Travie McCoy Bruno Mars Drake Successful Billionaire Sowieso Bruno Mars vind ik al goed... @lovely nee volgens mij hebben ze ook nog geen contract ofzo, ze doen echt alleen covers. Snap ook niet dat ze nog niet door iemand op gepikt zijn! Idd echt dat old skool R&B gevoel