vraagje bruin verlies na nod negatieve test na 6 dagen overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bambie, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

    bambie Bekend lid

    31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    dag,

    Ik heb een beetje rare vraag, op dit moment zijn we niet echt bezig met een tweede kindje (als het wel zo is is het welkom!) Maar we hebben de afgelopen maand niet veel geklust.... Nu had ik maandag de 14de ongi moeten worden, ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, en nu heb ik heel af en toe een paar bruine vlekjes, niet eens echt iets bijzonders... maar wel negatieve zwangerschapstesten...
    Vorige week bij de huisarts geweest omdat ik zoveel lucht had, en misselijk was.. zij vroeg ook al of ik zwanger was (ik zei van niet) maar nu weet ik het even niet meer, als je een heel klein beetje bruin verlies hebt (heb ik nooit gewoon helder bloed bij ongi) en een negatieve test hebt... kan ik dan zwanger zijn, of zou er iets anders kunnen zijn, waardoor je niet ongesteld wordt?
     
  2. Lizzy78

    Lizzy78 Lid

    28 feb 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf geen idee, maar als je het zeker wilt weten laat je toch even bloedprikken? dan kun je het uitsluiten.
    succes!
     
  3. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou zeggen zwanger inderdaad, maar als je test negatief is zal dat wel niet. Misschien komt je ongi wat minder snel dit keer?
     

Deel Deze Pagina