Help, niet kunnen eten...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Quenya, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quenya

Quenya Lid

29 nov 2010
    80
    0
    0
    Ik ben 4,5 maand geleden bevallen van een gezonde zoon. Helaas ben ik de hele zwangerschap al geplaagd door misselijkheid/braken (ik had hyperemesis). Hierdoor kon ik niet normaal eten/drinken en leefde ik op Nutridrinks.

Inmiddels zijn we dus 4,5 maand verder en ben ik nog steeds zo vreselijk misselijk en kan ik nog steeds niet goed eten/drinken... Inmiddels ben ik 30 kilo lichter en heb ik echt het gevoel dat mijn lichaam uitgeput is... Het afvallen stopt ook niet en er zijn dagen dat ik gerust een kilo per dag afval. Ik heb totaal geen energie en heb vaak het gevoel dat ik flauwval. Herkent iemand dit en hoort dit nog steeds bij ontzwangeren?

2. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb er zelf geen last van gehad, maar mischien zou je toch even de huisarst moeten bellen voor een bloedtestje of wat onderzoekjes. beterschap!

3. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Ik denk dat je lichaam ook echt uitgeput is! Ik zou direct een afspraak maken bij je huisarts en er heel snel mee aan de slag gaan.

4. singa

singa Niet meer actief

misschien is je schildklier in de war. daardoor kun je heel veel afvallen en verschikkelijk moe zijn.
    het is inderdaad het beste om even langs te ha te gaan. succes.

5. Quenya

Quenya Lid

29 nov 2010
    80
    0
    0
    Tsja het punt is dat ik bij de internist loop voor mijn (te trage) schildklier. Dus mijn waarden worden goed in de gaten gehouden.

Verder heb ik het bij haar erover gehad en ze zei (toen) dat het waarschijnlijk gewoon ontzwangeren is... Vandaar dat ik hier vraag of iemand dit herkent/of dat dit nog steeds 'gewoon' ontzwangeren is... Er wordt in mijn omgeving namelijk steeds gezegd: 'joh, je hebt een baby' en 'je bent net bevallen'.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

tsjaa ik heb ook zoiets kan hele dag weinig eten omdat ik het zo druk heb met zoontje en ben al sinds de bevalling 29 kilo afgevallen maar ik vind het niet erg. Ik was poosje ook duizelig maar dat kwam door ijzertekort. Misschien moet je ff laten testen?

Deel Deze Pagina