Ben altijd 55 kilo geweest met 1.70 lengte. Paste gewoon bij me. Na de eerste 58 kilo. Na de tweede 60 kilo gebleven, ook prima. Na de bevalling telkens snel terug op gewicht, hoefde ik niet veel voor te doen. Nu weet ik niet wat me overkomt. Ik blijf maar 70 kilo, MET het geven van borstvoeding. Val niks af, maar beweeg ook niet zo veel. Ik blijf gewoon 10 kilo boven mijn oude gewicht! Toch zit het me niet lekker. Wil niet lijnen, nu met de borstvoeding, maar dit vind ik ook niks; alles zit heel strak van kleren.
heb je verder geen klachten? Bij de eerste 2 ook net zo veel bewogen na de bevalling? Ik bleef na de bevalling ook zwaarder en kwam zelfs weer aan. Bij mij kwam het doordat mijn schildklier niet goed werkt en door de medicijnen is dat verholpen. Ik hoef nu nog maar een paar kilo die er langzaamaan wel afgaan.
Tsja het enige wat me te binnen schoot is dat mn moeder altijd maatje 36 had, ook na de bevallingen weer, maar na de 3e is het toch echt 44 gebleven... Ik hoop voor je dat het er toch nog af gaat!
Geef je lichaam meer tijd. Bij de eerste was ik ook bang de kilo's niet kwijt te raken (ook bv). Na 3 maanden begon ik zonder extra te bewegen of minder te eten af te vallen. Ik geloof dat het toen nog 2 maanden duurde. Nu ook, Jasmijn is 3 maanden oud en ik begin weer af te vallen.....ik moet nog 2 kilo. Zo niet dan ga je op een gegeven moment toch naar de sportschool?
70 kilo bij 1.70m is in principe een mooi gewicht dan heb je een BMI van 24, keurig toch! Schildklier kun je op laten bloedprikken.