Noor vind ik het leukst! Stoer en krachtig maar toch ook niet hard, en met iets zoets. Een vrolijke, vlotte naam Sophie vind ik ook wel leuk maar dan weer vrij standaard / algemeen. Kun je veel kanten mee op maar is ook een beetje saai voor mij. Sofie vind ik trouwens mooier staan en ook wat meer karakter hebben op de een of andere manier. Evy/Evie vind ik wel leuk maar ook vrij kinderachtig voor een volwassen vrouw (de schrijfwijze Evi vind ik niet mooi: staat onaf en met een L erachter heb je Evil, en met een uitroepteken lijkt dat ook zo: Evi!) Nova vind ik helemaal niks, meer iets voor een huisdier of merk, niet voor een meisje of (volwassen) vrouw. Ik denk vooral aan het woord 'nieuw', Nova Zembla, Nederlandse Orde van Advocaten (NOVA), etc.
Noor vind ik het leukst! Je kan er eventueel ook een langere naam van maken Leonore of Elenore. En dan als roep naam Noor. Mijn nichtje heet zo. Toen ze klein was was het noortje nu is het noor
Allemaal leuke namen! Sophie stond heel lang bovenaan mijn lijst maar hij is nu al een aantal keer vergeven in onze omgeving dus te populair geworden Ook Noor is daardoor afgevallen. Maar mijn lijstje zou denk ik dit zijn: Sophie Noor Evi Nova
Ik zou zeker voor Noor kiezen. Of anders misschien voor Nora. Nova vind ik wat populair. Sophie, tsja, prachtig maar zo heten alle meisjes al. Evi vind ik wel leuk, maar niet super.