HELP!! Niet lekker en hoge hartslag!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Ingeping, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi meiden,

Sinds gisteren ben ik niet lekker. Erg verkouden en alles doet zeer. Nu heb ik zo een hoge hartslag. Me bloeddruk is goed maar die hartslag pfff.....weet iemand of dat ermee te maken hebt dat je niet lekker bent en zwanger!! Dat je lichaam dan dubbel zo hard moet werken. Nu dus en voor jezelf en dat je niet lekker bent en voor de kleine. Ben benieuwd of iemanddit herkend of me kan helpen!!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Vervelend dat je je niet lekker voelt. Een hoge hartslag kan daarbij horen, mede omdat je je waarschijnlijk meer zorgen maakt dan nodig. Als je twijfelt of je maakt je erg veel zorgen, gewoon de VK bellen!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik weet wel dat als je koorts hebt een hogere/snellere hartslag hebt.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Klopt inderdaad! En tijdens je zwangerschap klopt je hart sowieso veel sneller... Je hart moet immers steeds harder werken om al dat bloed rond te pompen, ook naar je baby :)

Als je het niet vertrouwd, gewoon de ha/vk bellen.

Liefs en beterschap

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hoge hartslag hoort bij de zwangerschap heb ik ook.
    Zit helaas daardoor ook thuis omdat het niet meer te handelen is

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Misschien is het ijzergehalte ook wat aan de lage kant, ik krijg daar zelf altijd ontzettende hartkloppingen van.

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meiden,
    Heb voordat ik nu ziek werd er eigenlijk geen erg in gehad, maar wist idd wel dat je hard sneller klopt ivm de kleine. Maar nu extra dus. Ik kijk het idd even aan en anders bel ik de dokter of de vk morgen wel op. Ik denk in ieder geval dat werken morgen er niet in zit!!! Moet wel om mezelf en de kleine denken...

8. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Hoeveel is hoog? En zoals de rest al zegt: als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Daar zijn ze voor, toch? Sterkte iig.

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Heb me verloskundige al een mail gestuurd. Ben benieuwd wat ze zal zeggen!!

10. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Verloskundige zegt ook dat ik me er geen zorgen om hoef te maken. Normaal is je hartslag al wat sneller en helemaal als je grieperig bent. Ook hartkloppingen komen veel voor tijdens de zwangerschap, dus geen zorgen!!!

Deel Deze Pagina