emotioneel en op...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Odin, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Vandaag ben ik erg emotioneel en op.
    Er is zoveel gebeurd de laatste tijd, en alles vloog me even naar mijn keel.

Ik was alleen maar aan het huilen en mijn wangen doen zeer van de tranen.

Gelukkig heb ik alles goed met mijn man kunnen uitpraten.

Maar toen werd ik even nog angstiger... want ik zit met t kleintje in m´n buik.
    Wanneer zou ik bij iemand aan de bel moeten trekken? Toch niet bij 1 emo dag? Wanneer merkt het kindje in mijn buik er iets van?

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ik zou na 1 emo dag nog niet aan de bel trekken. Dit kan iedereen overkomen.
    Het kleintje in je buik zal waarschijnlijk wel iets merken, maar daar doe je weinig aan. Hij/zij krijgt toch van alles mee.
    Toen ik zwanger was van onze zoon kreeg mijn moeder chemo en bestralingen en ik was daar erg verdrietig over. Mijn mannetje is toch echt een opgewekt ventje!Ik zou me dus niet te druk maken en momenten pakken waarop je kan genieten, ook al zijn het maar de kleine dingen.

3. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    dat is lief, dank je voor de tip

4. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Het zal allemaal even te veel geweest zijn en dan moet het er eens goed uitkomen.... Kindje merkt daar niets van, zal wel lekker vrolijk doorspartelen.

ik heb in mijn eerste zwangerschap een depressie gehad en dat merk je dan wel vanzelf.... Dan kan je niets meer dan huilen alle dagen en word je angstig, .... het is pas als je merkt dat je echt niet meer blij wordt, dat je eens aan de bel moet trekken. Maar eens goed uithuilen voor een dag(en) is meer dan normaal....

steunknuf

5. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    En om je gerust te stellen, ik denk dat ik een derde van mijn zwangerschap heb gehuild :), en mijn dochter is een ontzettend vrolijke peuter...

6. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Dank je voor je berichtje...

toch fijn om te weten dat ik me daarom geen zorgen hoef te maken

Deel Deze Pagina