Help?! Niet ongesteld en geen positieve zwangerschapstest?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by meisje29, Nov 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Heb nu wat gekregen voor mn bijholteontsteking. Hoop stiekem dat dat de reden is dat ik niet ongesteld wordt.
    Pff dag 48 alweer. Normaal gesproken zou je dan volgende week ergens ongesteld moeten worden?
    Een positieve test heb ik geen vertrouwen meer in :). Deze cyclus iig niet.

2. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Ja hoop vlg week wel ongesteld te worden. Klinkt stom ma dan weet ik dat ik een lange cyclus had of indd 1 keer overgeslagen ma goed je leest ook wel dat sommige een cyclus van 100 dagen hebben. Dat wil ik echt niet.
    Ma goed. Mocht ik niet ongesteld worden vlg week dan ben ik direct op de juiste plaats. Bij de gyneacoloog. Dus eigenlijk perfecte timing die afspraak.
    Ik blijf bij mijn motto;
    Wij zijn dit jaar nog zwanger 👍

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Ja daar moet ik ook echt niet aan denken!! Idd het is perfect getimed. Maar we gaan er vanuit dat je gewoon ongesteld wordt :).
    Hoop zo dat het dit jaar nog lukt voor jullie!! Ik heb er bij ons weinig vertrouwen in...is een gevoel ofzo.

4. meisje29

Tuurlijk wel. Gewoon positief blijven.
    We hebben allebei deze maand nog 1 kans :)
    Daar doen we het voor !

5. meike1234

meike1234 Actief lid

Sep 27, 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Heb je een link van je kaartje?

6. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Ja de laatste dit jaar!
    Misschien hebben mijn pendels toch gelijk! (Zie handtekening)
    Oh hoop t zo voor ons!

7. meisje29

Wat bedoel je precies ??

8. meisje29

Jaaaaa hoop het zo.
    Daar doen we het voor.
    Onze vriendjes blij maken met kerstmis 🎄🎄🎅🎅
    Beter kan het niet😀

9. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Hey meisje 29,
    Hoe gaat het nu bij jou? Al eens een keer ongesteld geworden? Ik nog steeds niet. Moet dinsdag (volgens m'n normale cyclus) ongesteld worden... Ben benieuwd! Nu net begonnen wel de buikkrampen weer...
    Nog paar daagjes voordat je naar de gynaecoloog mag ;)

10. meisje29

Hoi!
    Hier gaat het goed hoor.
    Donderdag super erge buikpijn. Rechtsonderin. Hoesten, rechtop lopen enz deed super pijn en 's middags zakte het af.
    Nog niks geen ongesteldheid te bekennen.
    Wel veel witte afscheiding. Iets dikker lijkt het wel maar verder helaas niks. Zit bijna aan dag 64 vlg mij dus vind t wel eng. Of eng. Elke dag die langer duurt denk ik oeiiiii heb ik zo'n lange cyclus.
    Dus ben echt zo blij dat ik morgen naar de gyneacoloog mag

Jij dus ook nog niet ongesteld. Spannend!
    Vooral als je wel krampen enz hebt.
    Heb je het gevoel dat het door gaat zetten of dat niet ?
    Ben benieuwd !

11. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Hoi!
    Zaterdag en vandaag waren de buikkrampen weer weg, maar nu net begon het weer. Denk dat ik 1 deze dagen gewoon ongesteld word. Zou fijn zijn want dan kan ik weer eens wat gaan rekenen enzo ;)
    Succes morgen. Laat je weten hoe het ging?

12. meisje29

Hoi!
    Ik heb gisteren gesprek gehad in zhuis.
    Het blijkt dat ik nooit een eisprong heb gehad.
    Mijn "menstruaties" waren gewoon bloedingen.
    Vandaar dat het zo minimaal was.
    Ik moet nu starten met primolut.
    dit hoort de menstruatie op te wekken.
    Als ik ongesteld wordt moet ik op dag 3 beginnen met clomid.
    Dit om het eitje helemaal klaar te maken.
    Dan krijg ik op dag 10 vanaf mijn menstruatie een echo om te kijke of het goed groeit.
    Kan zijn dat ik dje week wel 3 keer moet komen voor een echo om zo te kijken of het eitje groot genoeg wordt.
    Dan krijgen we klusadvies.
    En is het afwachten.
    Wordt k njet ongesteld en ben ik niet zwanger begint het weer opnieuw. Wel kan het opgehoogd worden tot 150mg maar het blijven hormonen. Dus doen ze ni zomaar.
    Ff afwachten dus. Ineens zitten we in de medische molen en ga ik veel bezoekjes krijgen aan het ziekenhuis.

Ben super blij en opgelucht.
    Klinkt raar ma dit verklaard alles en we gaan er mee bezig.
    Meer kunnen we nu niet doen.
    Eindelijk hebben we duidelijkheid.

Ben jij inmiddels Al ongesteld ?

13. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Hey hoi!
    Even een update.
    Nog steeds geen menstruatie... Ga vrijdag naar de gynaecoloog. Die gaat eens kijken wat er aan de hand is.
    Jij al een stapje dichterbij?

14. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

Nov 20, 2014
    597
    46
    28
    Wat spannend allemaL voor jullie.
    En ook al geen menstuatie en niet zwanger. Lichaam maakt er zelf een rommeltje van dus.

Mag ik vragen hoe dat zit met wel menstrueren en geen eitjes hebben ed?

Zit zelf ook in afwachting van menstruatie, en krijg deze week testresultaten van oude ziekte en of ik wel of niet zwanger ben.
    Anders word ook ik doorgestuurd naar de gyn.
    Moet zeggen, vind het spannend dus snap helemaal hoe jullie je voelen.:)

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Hoi Dicky88,
    Ja dit is inderdaad allemaal erg spannend, maar vooral word ik er erg onzeker van... Hoop vrijdag op een positief nieuws van de gynaecoloog...
    Kreeg gisterochtend het verhaal van een nieuwe collega. Die heeft pas geleden abortus laten doen. Kon wel janken toen ze me dat vertelde! Ze moest eens weten :(

16. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

Nov 20, 2014
    597
    46
    28
    Brr dat is zo tegenstrijdig dan met jou he, je collega.
    Hopelijk vrijdag wat beter nieuws voor jou! Succes meis!

Ik krijg zo mijn uitslag bij de huisarts.
    En word sowieso (zwanger of niet) doorgestuurd naar de gyn. gezien mijn verlede met ziekte.

17. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Oh wat spannend, wel of niet zwanger. Laat je het weten? Wat voor ziekte (als ik vragen mag)?

Nog 1 dagje geduld en dan mag ik naar de gyn. Begin steeds nerveuzer te worden. M'n vriend zei gister opeens, misschien ben je wel vervroegd in de overgang (ben net 32). Hoop dat morgen een einde komt aan de onzekerheid :(

18. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

Nov 20, 2014
    597
    46
    28
    Al in mijn eigen topic stukje geschreven vanochtend.
    Maar uit bloed en urine een negatief hcg. Dus niet zwanger.
    Nu moet ik nog 2 maanden wachten voor ze mij kan doorverwijzen naar de gynaecoloog. Dit kan we eerder als ik nu kinderen wil. Maar we willen daarmee wachten tot mijn lichaam van ziekte is hersteld (gewicht, emotioneel, werk weer opgebouwd etc), als ik het nu was is het uiteraard een ander verhaal geweest.
    Nu moet ik 2 maanden lang dagelijks temperaturen, noteren en dat meenemen naar de huisarts voor doorverwijzing.

Ik heb/had de ziekte van cushing, en tumor op/in mijn hypofyse.
    Ik krijg nog hydrocortison medicatie hiervoor (maar daarmee is geen nadeel om zwanger mee te worden of niet vruchtbaar te zijn ofzo, alleen de dosering zou dan omhoog moeten gaan).
    Dit bouw ik zelfs al af tot half januari. Daarna krijg ik nog een test om te kijken of ik zonder medicatie kan leven en of ik echt ex patiënt ben. :D

Succes morgen!
    Mijn huisarts vroeg of ik overgangsverschijnselen had, maar verre van. Zou wat zijn op mijn leeftijd al.

19. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

Nov 8, 2014
    726
    75
    28
    Oh jeetje, je hebt al heel wat meegemaakt meid... Hoop dat jullie kinderwens uit gaat komen.
    Ik begin steeds zenuwachtiger te worden. Misschien zit ik mezelf wel gek te maken, maar gaat steeds een stemmetje in m'n achterhoofd dat zegt dat er iets mis is... :(
    Heb net de fertiliteitsverpleegkundige op internet opgezocht (die de echo gaat maken) en ze ziet eruit als een lieve vrouw (toch fijn om te weten bij wie je met 'de billen bloot' moet)

20. meisje29

He!
    Super fijn dat je naar de gyn. Gaat.
    Krijg je wat meer zekerheid.
    Hier heb ik mijn primolut kuur gehad en jawel vandaag ongesteld geworden.
    Zo super blij.
    Vandaag gebeld met Zhuis en zaterdag 27-12 eerste echo om het eitje te bekijken/meten enz. Super spannend dus.

Hoe voel je je ?

Share This Page