Marieke: Bij mij wilde de huisarts eerst ook niet doen ondanks (ex) ziekte. uiteindelijk wel. Ondertussen op week 17/126dagen.... nog klein maandje wachten eer ik naar de gynaecoloog doorgestuurd word. Sterretje, niet fijn die zenuwen! Maar komt goed. Ze kunnen veel. ik kreeg pas een huilbuil uur voor mijn operatie toendertijd. Daarvoor besefde ik het totaal niet. Ondanks al 1,5 jaar ziekenhuis in en uit te zijn geweest. Veel bewust meegemaakt met alle testen/onderzoeken, uiteraard laatste operatie vol onder narcose hoor. Succes! Denk aan je. Hier sinds gisteren van mijn hydrocortison af, medicatie wat ik vaste tijden moest slikken gezien ik anders in een crisis kon raken. Maar, gaat goed. Was ervoor giga depri (herstel nog traag, werk is echt niet meer leuk hoe ze met mij omgaan enz) en nu al minder. Voel mij kiplekker eigenlijk (op stijve nek na dan). 27-31 januari testen doen om te kijken of ik zonder kan...spannend! Iedereen heel veel succes, hopelijk voor allen zekerheid over die menstruaties ed.
Dicky, doet je werk vervelend? Dat is helemaal naar Ik snap ook niet waarom ik zo prikkelbaar en emotioneel ben... Misschien omdat er wat teveel gebeurd is afgelopen jaar... Dat wordt straks nog wat met de hormonen haha.
Hmm.... Kon het niet laten om een CB digital ovulatietest te doen (ivm opeens veel slijm). Geeft die opeens een smiley aan Zou het dan toch? Of houd m'n lichaam me voor de gek? Lees wel overal dat met pcos je niet altijd betrouwbare ovulatie testen hebt... Maar het zou dus wel mogelijk kunnen zijn... Toch?
Wauw dat zou fijn zijn Sterretje! Hoop het zo voor je. Ja werk is niet zo fijn....door mijn ziekte en mijn vaste (oude) collegas ook nog eens. Volgens arboarts kunnen ze mij niks maken. Maar de manier waarop werkt niet leuk meer.
Ja dat kan zeker! Pco hier en gebruik nu al een poosje ovulatie testen. Aangezien ik in okt. een vr.mk. kreeg weet ik dus zeker dat mijn ovutesten ook positief kunnen zijn
Hi dames, Om even te reageren op dit onderwerp..... Afgelopen cyclus heb ik mijn ovulatie pas gevonden op CD 38. Op CD 52 werd ik pas ongesteld... Ben vanaf maart gestopt met de pil, 10 maanden nu.. Altijd een heel regelmatige cyclus gehad totdat ik een mk kreeg in oktober. Hierna 1 x gewoon na 28 dagen ongesteld geworden.. En nu is alles in de war! Dus eigenlijk alles kan.. Ik heb wél duidelijk mijn ovulatie gevonden en ik weet bijna zeker dat ik mijn eisprong heb gevoeld.. Ik davht dit toch even kwijt te moeten hier, het hoeft niet altijd iets te zeggen. Ik heb nog niet het idee dat ik naar de dokter moet. Laat het lekker op z'n beloop gaan. Mocht ik dit jaar niet zwanger worden, wordt het een ander verhaal. Ik denk echt dat ons lichaam de tijd nodig heeft te ontpillen en als een cyclus langer is of onregelmatig wil niet altijd iets zeggen.. Succes allemaal!
Dicky, wat vervelend... Dan heb je al zoveel meegemaakt en krijg je dat er ook nog eens overheen... Sterkte meid. Vanavond toch weer een CB digital ovulatietest gedaan... Deze keer geen smiley was het dan toch niet? We gaan toch maar genieten van knuffeltijd, je weet maar nooit had ook nog een ovulatie test van kruidvat en hier was een duidelijke roze lijn op te zien... Het is in ieder geval weer spannend....
Dankje! Hmz dat is balen, maar voor alsnog veel knuffel plezier :-D. Hopelijk snel leuk nieuws voor allen hier. Als het aan mijn vriend ligt, zijn we nu al zwanger Agh mooi om naar uit te kijken rond eind dit jaar. Als het meezit. Volgende maand naar de huisarts. Al snap ik echt niks van mijn temperatuurkaart! Wil hem digitaal zodat ik hem hier online kan gooien zodat er meer naar kunnen kijken. Weet iemand waar ik een digitaal grafiekje kan maken? OK, via ander site gelukt. Al is dag 1 uiteraard niet mijn dag uit september, maar de eerste dag dat ik tempratuur. Staat de bijlage erbij?
Goedemorgen dames, Hoe gaat het ondertussen met iedereen hier? Dinsdag ben ik bij de anesthesist geweest. Het is nu wachten op de oproep voor de kijkoperatie. Gister goed gesprek met m'n leidinggevende gehad. Alle begrip voor de situatie (had ook eigenlijk niet anders verwacht) En toch blijft daar die hoop op een wondertje... Stel dat het toch raak is, zou er zich momenteel een innestelling plaats vinden in m'n buik. Heb sinds gister wel steeds steekjes en krampjes in m'n buik en m'n borsten voelen heel zwaar en pijnlijk... Zou het dan toch? Of bereidt mijn lichaam zich voor op een menstruatie? Nog een weekje geduld, dan weet ik vast meer... En ondertussen blijf ik (of beter gezegd, blijven we) hoop houden...
Fijn dat dat al geweest is Sterretje! En super dat je leidinggevende meelevend is! Nu weer geduldig afwachten voor een oproep. Hopelijk snel. Afwachten wat die pijntjes ed zijn, altijd mooi als het echt iets goeds betekend, zou super zijn. Maar hopelijk geen klap voor je als het niets bleek te zijn. Spannend! Hier mag ik sinds zaterdag meedoen met de griep. Gisteren laatste 45min van mijn werkuren niet gered (ook nog uur reistijd naar huis met de auto, bleek met file 2u). Hopelijk snel over want ik moet nu testen doen voor (ex?) Ziekte...maar vrouw van de balie zei dat ik de testen kon doen zonder negatieve uitslagen. En morgen afspraak inplannen voor huisarts voor gynaecoloog en moet van bedrijfsarts een afspraak maken voor psychische coaching oid vanwege afgelopen ziektejaren en gedoe op werk.
Oh wat flauw van meneer griep... Het heerst natuurlijk... Hoop dat je snel weer beter bent. Ik begin er steeds meer in te geloven dat het allemaal goed gaat komen... Meende gister een heel vaag plusje te zien ontstaan op een early test. Moet van mezelf nu wachten tot het weekend voor een volgende test. Kreeg opeens wel heel veel symptomen... Buikkrampen, opgeblazen gevoel, stemmingswisselingen, pijnlijke borsten (had gisteravond zelfs de afdruk van m'n BH in m'n borsten staan), migraine aanval... Vriendlief kon het niet ontdekken, maar ik denk dat het een beginnetje is van iets...
K ben al 1,5 week over tijd. Heb allerlei symptoms. Hoofdpijn, vaker plassen en gevoelige borsten Vandaag een test gedaan van de acation. Negatief. Iemand ervaring met die testen van de action?
Spannend Sterretje! Hoop zo voor je dat het op eigen kracht gaat lukken! Succes meid Ja heerst enorm, en werk met baby's die ook snotteren. En uiteraard een medicatiestop dus ook vatbaarder mocht ik eigenlijk nog niet 100% zonder kunnen. Marja moest eerst 2 weken medicatievrij zijn voor deze test.
Pfoeh, daar was opeens de oproep voor de kijkoperatie al... 4 februari... Gelukkig is m'n huisarts ontzettend behulpzaam dus kon direct nog terecht voor een bloedonderzoek om te kijken of er ook maar iets van HCG in m'n bloed te ontdekken valt... Duimen jullie met me mee? Of ik krijg echt een wondertje of ik krijg een vervelende kijkoperatie Bericht wijzigen/verwijderen Met citaat reageren Snel reageren op dit bericht
Deze oproep kwam ook wel een beetje als donderslag bij heldere hemel... Wist natuurlijk dat het eraan zat te komen, maar zo snel? Hoor morgenvroeg de uitslag van de test... Dus je raadt het vast wel, ben nu al op van de zenuwen... Hoop gewoon zo dat het positief is...
OMG! Het is gewoon serieus het begin van iets! M'n hcg is verhoogd, maar het is echt nog heeeeeel erg pril en er kan nog vanalles misgaan. Maar feit voor nu, ben gewoon zwanger volgende week opnieuw een bloedonderzoek om te kijken of de waarde mooi oploopt en het andere fantastische nieuws, geen kijk operatie! Ben eigenlijk een beetje sprakeloos (en een jankdoos )