Hallo hallo, Voor het eerst dat ik hier een bericht op plaats en gelijk maar dit! Al enkele dagen ben ik aan het testen. Gisteren was er een heel licht streepje ( sorry geen foto ) en vandaag deze test gedaan. Het lijkt erop dat de ovulatie onderweg is. Wat is het beste nog een dag wachten ( en misschien de ovulatie missen) of vanavond klussen ( en misschien te vroeg zijn). Graag zou ik willen weten wat jullie ervaringen zijn. Pas klussen bij een positieve test of klussen bij een bijna positieve test.
oef.. ik heb geen ervaring met ovulatie testen behalve alles wat ik hier lees. met die informatie zou ik nog even wachten maar hij lijkt er inderdaad goed aan te komen! enjoy
Ik zou het vandaag zeker gezellig maken. Kan best zijn dat ie morgen nog zo is en pas overmorgen ofzo echt knalt. Je weet het niet Maar sperma overleefd wel een paar dagen dus als hij morgen wel knalt zit je ook goed.
Nog niet positief, maar klussen kan altijd Om de dag is het beste voor de kwaliteit van de zaadjes.. Zit je sowieso goed en kun je je eisprong niet missen. Enjoyyy!
Zeker vandaag en overmorgen weer, denk dat je morgen misschhien een posi hebt als het niet later is en dan dus nog 24 uur tot aan je eisprong. Dus nu een paar zwemmers klaarzetten en zondag de snelle zwemmers er op af sturen
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Gewoon 1 a 1,5 week om de dag klussen, kun je je ei idd niet missen.
Zaadcellen blijven gemiddeld nog 2-3 dagen leven in je lichaam. Als je het om de dag doet, kun je dus nooit je eisprong missen.
Of gewoon iedere dag als je daar zin in hebt!!! De gynecologen, fertiliteitsartsen en doktoren wisselen hierover nogal van mening. Lekker doen waar je je goed bij voelt als je het maar regelmatig gezellig maakt rond je ei succes!!