hee meiden! wij willen een nieuw foto toestel kopen. nu zagen we deze, bol.com | Fujifilm Finepix S2950, Fujifilm | Elektronica we vonden de prijs ook wel goed. maar wij hebben er totaal geen verstand van! is dit een goed toestel? voor - nadelen? bedankt!! liefs xx
Ik heb zelf een iets oudere versie van fuji. Hij is me goed bevallen. Maakt mooie foto's en kon er redelijk goed mee filmen. Lijkt heel erg op deze moet ik zeggen.
Hier kun je vaak reviews lezen van kopers. Helaas is dit fototoestel redelijk nieuw, dus staan er nog geen reviews op. Hier kun je ook de goedkoopste verkoopsite zien. Fujifilm FinePix S2950 specificaties -digitale camera's KIESKEURIG Alleen soms staan niet alle specificaties hier goed op. Zoals dat hij geen HD filmen zou hebben, maar dit is wel zo. Wij hebben altijd fuji gehad. We hebben nu nog de S5800 en we gaan binnenkort waarschijnlijk voor de fuji hs20 exr. Als ik de specificaties zo van het fototoestel lees die jij misschien wilt kopen, lijkt het me wel een leuke camera. Hier ook een interessante link. Hier staan alle specificaties op. Fujifilm FinePix S2950 En als laatste hier nog een link waarbij er al testen zijn gedaan met de camera. Fujifilm FinePix S2950 Beoordelingen - Review