ik denk zelf ook aan een embryo echt in de begin fase. Ook omdat je zegt dat je veel bloed verloren bent vorige week zomaar ineens.......
even voor iemand die het vroeg over welk soort spiraal. het hormoonspiraal (de mirena) voorkomt geen eisprong. wel zorgt het ervoor dat je geen baarmoederslijmvlies opbouwt zodat een eventueel bevrucht eitje niet kan nestelen. ook zorgt het ervoor dat het daardoor slecht toegankelijk is voor zaadcellen en de kans op bevruchting verkleint. maar het KAN zeker wel.
hm.. vreemd ding hoor.... zou idd bijna denken dat je een minikippetje hebt uitgebroed wel zonder veren
Ja het voelt hard aan, ik snap er niksssssssssssssss van.. Nou trouwens echt hard is het niet, het is meeverend zeg maar Echt ik mankeer nooit wat, maar als het dan zover komt ben ik een bijzonder geval hoor
Ik zou toch even voor de zekerheid naar de ha gaan. Misschien weet hij/zij wat het zou kunnen zijn. Succes!!
het lijkt op iets wat je lichaam heeft ingekapselt. kan dus naar mijn idee een embryootje zijn in zeer vroeg stadia. of misschien gewoon een klein bloedstolseltje... kan van alles zijn. maar het lijkt op ingekapselt.
Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was is er bij zoiets in het kleins uitgekomen, gepaard met één bloedgolf...wij hadden zoiets van huh. Heb er ook in geknepen, leek wel piepschuim. Ben naar de huisarts geweest en die had het over een stolsel en deed alsof het heel normaal was, was gewoon m'n menstruatie zei ze. Heb daarna niet meer gebloed en twee dagen later deed ik een zwangerschapstest en was ik zwanger...zou ik anders dan een tweeling hebben gehad Raar hoor, zou er toch ook mee naar de huisarts gaan hoor...succes!
Och heremetiet, wat een ding zeg. Echt vreemd.. Zal lekker de huisartsenpost bellen vandaag.. Misschien willen die geen afspraak maken, maar weten ze telefonisch al wat ofzo?
idd raar zeg, heb net ff de foto bekeken en als ik jou was zou ik het idd maar even bewaren in de koelkast en dinsdag naar je huisarts brengen, als ik het zo zie dan zou ik wel denken aan een embryo
Brrr, ziet er idd raar uit! Zou toch ff de hap bellen.. Hoe groot is het? (lijkt best nog wel groot?) Edit, zie al hoe groot het is, niet goed gelezen
Ben ik de enige die die opmerking over het in je kindje snijden echt ongepast vind??? Sorry hoor, maar dat zeg je toch niet? En dan nog een reactie dat iemand er om in de lach schiet @TS: ik zou er ook even mee naar de huisarts gaan. Overigens denk ik niet dat het een embryo is, volgens mij moet je bij 4 a 5 cm al echt de herkenning van een lichaamsvormpje krijgen. Dit staat namelijk gelijk aan 10/11 weken zwangerschap.
pfoehee ik zou ook even schrikken als ik jou was! Heb je al een zw test gedaan? dat zou ik zeker snel doen, om dat evt uit te kunnen sluiten.