Misschien was het wel een goedaardig gezwel wat in de baarmoeder "hing" en er nu vanzelf uit is gekomen? --> Vandaar het gaatje? Omdat het ergens aan hing? Ik roep maar wat hoor..
ik heb ook een keer zoiets gehad...Heb het opgeraapt en in paniek mijn moeder geroepen(woonde toen nog thuis) met een noodgang naar SEH en gelijk laten onderzoeken. Bleek het een cyste te zijn, die mijn lichaam gewoon afstootte...en op deze manier naar buiten kwam...ben me helemaal rot geschrokken maar gelukkig kon het geen kwaad toch ben ik wel heel erg nieuwschierig naar jouw verhaal! Suc6!!!
*leest even mee* Ben je vandaag nog naar je huisarts geweest? Hopen op niets ernstigs, laat je wat van je horen?
Nee, dat is niet te zien. In november is het alweer 4 jaar geleden dat ik mijn missed abortion heb gehad met 14 weken. Eigenlijk zou ik het ook wel ergens willen begraven maar ik kan er op een of andere manier geen afstand van doen.
Hebben we zo meegekregen uit het ziekenhuis. Ik wilde het in 1e instantie helemaal niet zien maar achteraf wel blij dat we het toch meegenomen hebben.
oh icha wat apart, heb er ook nog ooit iets over gehoord! heb je dat gevraagd of ze dat wouden doen in ziekenhuis? maar is er al iets meer bekend????? ben ook echt benieuwd...zie hier van alles voorbij komen