hallo dames, ik ging net zoeken op google. want heb al een aantal weken last van rechts onder mijn ribben. nu lees ik overal op internet dat het een sympthoom kan zijn van zwangerschapsvergifteging. heb deze klacht ook al een paar keer gezegt tegen mijn vk maar zegt er verder niks van. mijn bloeddruk was ook wel iets omhoog gegaan maar nog niet zorgelijk zeiden ze. wat moet ik nu doen morgen de vk bellen? maar wat kunnen ze dan doen?
ik heb bij beide zwangerschappen daar erg last van gehad, maar tegen mij hebben ze gewoon gezegd dat dit komt doordat je baarmoeder en evt je kindje daar drukt en dat geeft een beurs en naar gevoel onder je ribben.
Ik denk dat je kindje er gewoon tegenaan zit te drukken, tja wat kan een vk daar aan doen, vrij weinig
meis ik denk als het zwangerschapsvergiftiging zou zijn je wel meer symtomen moet hebben... Ik herken het wel wat je zegt van mijn vorige zwangerschap maar mijn zoontje zat ook met zijn hoofd daar! Als je je zorgen maakt moet je je angst voor leggen aan de vk misschien kan ze je geruststellen...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap Hellp gehad en idd ook pijn in mijn lever en bandgevoel en de hele riedel. Dit keer is mijn bloeddruk gelukkig helemaal goed, maar heb ik echt elke avond onwijze pijn rechts onder mijn ribben. Volgens de VK is het normaal. Heel veel meiden hebben er last van. Zit nu weer helemaal scheef achter de PC omdat het zo'n pijn doet. Maar als je twijfelt gewoon nog een keer navragen...
Bij mij is het het dikke-billen-syndroom. Ze zit daar steeds met haar billen keihard tegenaan te drukken!
Het kan gewoon je kindje zijn die onder de ribben drukt. Kun je erg last van hebben. Maar misschien kun je vragen om een eiwittest van je urine. Gewoon een stikkie wat ze in de urine doen en kunnen zien of er eiwitten inzitten. Dat kan ook duiden op vergiftiging. Maar laat je niet gek maken door internet!