Ah help! Vandaag 32 weken en nog hebben we geen JA gevoel bij een naam, zo frustrerend! Dit is ons derde kindje, we hebben al een zoontje en een dochtertje. Zet de namen liever niet samen neer hier, via pb wil ik deze sturen. We houden beide van korte namen maar dat is het dan ook... Ik hou meer van Nederlandse namen en hij meer Engels, lastig dus! We hebben nu 1 naam die vooral ik tot nu toe het leukste vind, maar blijven telkens teveel twijfelen (voor de meelezers kan ik deze niet neerzetten, via pb wil ik deze wel zeggen). Nou zoals jullie zien weet ik het echt even niet en wil vooral ik nu toch wel echt DE naam weten voor ons ventje, dus hopelijk kunnen jullie helpen met goede ideeën. Liever geen hele lijsten want dan zie ik door de bomen het bos niet meer. Dus kort(max 5 letters) en stoer. Bedankt alvast!
Valt jullie smaak in de categorie Harry? Wat je op z'n Nederlands en Engels kan uitspreken? Of echt een hele andere Engelse categorie en Nederlandse Categorie. Kan je misschien voor beiden 1 naam noemen die je niet gaat gebruiken, maar wel hier online durft te zetten. Anders zit zo heel je pmbox vol.
Wij houden ook van Amerikaans/Engels, maar niet té.. En een beetje apart.. Wij vinden Dean (dien) mooi maar toch te Engels/amerikaans. Nu twijfelen we tussen déan (deean) of Dane (Deen) Vind het toch wat weg hebben van Engels/Amerikaans, maar toch een twist richting nl ofzo.. Weet niet of je me kan volgen haha, hopelijk heb je er wat aan!
Misschien zit hier wat tussen: Ryan Jack Noah Luke Miles Jace Liam Oliver Cooper Asher Camden (zijn uit deze lijst: klik en deze: klik)
Waar ik zo 'blind' aan denk: Alex Arthur Ben Bram Broes David Erik Felix Ferdi, Ferry Finn, Flynn Hugo Jasper Jef / Jeff Jesse Jonah Jorik / Jorick / Yorick / Yorik Len / Lenn Leon Lucas Max Mick Niel Quint Rick Ries Ron Sam Simon Tex Thom / Tom Tim PB mag!
James, Colin, Ryan, Jace, Jason, Jamie, Benjamin (roepnaam Ben), Loic, Leon, Thom, Vic, Kyan, Joey, Max, Robin, Bodhi, vince, Sem, Sam, Youri, Liam, Finn, Mica, Noah, Cas, Aaron, Dennis, Damien, Daniel.
Mijn zoons heten Djim ( Engels maar Door d toch weer Nederlands) en Noan. Onze derde spruit krijgt de naam Kane. Het is en blijft lastig. Suc6.
Bedankt voor jullie reacties, echte engelse namen zijn echt niet mijn ding. Sam, Sem, Dex, Cas, Max vind ik wel leuke namen. Wat is het toch lastig om echt DE naam te kiezen. Misschien moeten we ook gewoon niet zoveel twijfelen haha. Bij onze dochter weet ik ook nog dat we op een gegeven moment twijfels kregen en weer opnieuw begonnen te zoeken. Uiteindelijk toch voor de eerste naam gegaan waar ik van te voren 100% van was overtuigd en ben nog altijd blij dat we toch niet geswitcht zijn. Zullen het de hormonen zijn???