hey meiden , ik heb trek in oliebol en wil mijn man vanavond oliebollen laten bakken. Als ik ze op kan tenminste Maar hoe bak je ze mooi rond??
Mij is dat nooit goed gelukt, altijd van die hele rare vormen haha heb het opgegeven hier heel dichtbij staat een oliebollenkraam dus haal ze nu daar hihi. Succes!
Echt heel mooi rond lukt me nooit, maar met een ijsschep kom je al vrij ver. (Zo'n schep waar je bolletjes mee kan maken uit een bak ijs)
Een oliebol krijg je nooit helemaal rond. Wij hebben ze ook 1x zelf gemaakt. Nou nooit meer. Koop ze wel gewoon bij de bakker. Wij gebruikten zo'n ijs lepel met zo'n schuifje erin (snap je welke ik bedoel). Veel succes!!! En eetse!!!!
Die tip van die ijsschep vind ik wel het uitproberen waard. Mijn man gaat vanmiddag ook (proberen te) bakken, dus ik ben benieuwd!
Heb eergisteren ook oliebollen gebakken ( voor het eerst ), bij mij hadden ze ook alle vormen die ze niet horen te hebben Heb dus gisteren ook een ijsschep gekocht, dus ben benieuwd hoe ze nu worden. Succes met bakken!
ik doe het met twee lepels, dat laat makkelijker los dan een ijsschep (bij mij dan he) en ik maak ze niet zo mega groot, dat scheelt ook. heb altijd wel aardige moet ik zeggen ga zo beginnen met bakken. pfffff, zin in
Schatjemmm ik heb nu ook trek in ik ga ook bakken man, nee sorry ik laat mijn man wel bakken8), ik ben nog steeds ziekjes
@Gonca erg he het nieuwe jaar zo ziek ingaan. pfff ik zou zogenaamd huis beetje schoonmaken maar ik kan niks meer
Ik ga ze straks wel zelf bakken, lekker met rozijntjes erin. Vind ze dan toch een stuk lekkerder dan van de kraam, of het moet zijn dat ze alleen hier van die plasticballen verkopen.
Mijn man heeft een zak opgehaald van de oliebollenkraam. Maar ze zijn koud en ik vind ze dan niet lekker Kan ik ze ook opwarmen in de magnetron?
Ik wou ook oliebollen bakken alleen ik woon in Engeland en ik kan hier nergens oliebollen mix krijgen dus voor mij geen oliebollen ben ik bang