Help, nod dag

Discussion in 'Zwanger worden' started by appelsap89, Jul 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. appelsap89

appelsap89 Actief lid

Aug 19, 2014
    292
    7
    18
    Female
    Hallo dames,

Vandaag is m'n nod... Ik heb net rond half 1 getest met k2v5 maar negatief. Ik heb zo nu en dan wel wat pijntjes en soms ook wel even gedacht hee, het komt er aan. Maar nog helemaal niks.

Wat is verstandig? Komt het door middagurine of maakt dat niet veel uit?
    Heb nog geen 300ml gedronken voor ik teste.

Wat is wijsheid?

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Tsja je kan ook een langere cyclus hebben.
    Ik zou morgenochtend als je uit bed komt nog een keer testen ;)

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Zou over 2dagen nog eens testen. Kan zijn dst evt je hcg te laag is. Ik had toen ook negatief getest en 2 dagen erna ineens positief

4. appelsap89

appelsap89 Actief lid

Aug 19, 2014
    292
    7
    18
    Female

Gek dan he? Ik snap dat niet, Omo wit, en 2 dagen later een streep, hoe dan? Heeft dat echt puur te maken met het hormoon?? Terwijl ik zit nu op m'n nod. Als ik evt zwanger ben moet de test dat dan nou al niet lichtelijk aan geven?

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik testte maandagmiddag om 16 uur negatief (echt spierwit) gen dinsdagochtend om 8 uur vrij duidelijk positief dus het kan echt snel veranderen!

6. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Oh en mijn NOD was die zaterdag er voor al

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Hoelang ben je al van de pil oid af en hoe heb je je eisprong gevonden (ovutesten of tempen?) En wanneer was je eisprong?

8. appelsap89

appelsap89 Actief lid

Aug 19, 2014
    292
    7
    18
    Female

Vanaf april, en m'n vermoedelijke ei was 2 weken geleden...
    Ik temp niet en ook geen ovu testen

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Het kan hoor, sommige testen al op 8dpo positief en anderen pas laat na nod zo lang je niet ongesteld bent, en je zeker bent van je cyclus is er hoop!:)

10. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Als je niet getempt hebt en geen ovulatie testen hebt gebruikt ben je dus niet zeker van je ei. Kan zomaar zijn dat je cyclus langer is. Over 2 dagen nog eens testen als je menstruatie dan nog niet begonnen is.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Is vandaag dag 28?? Want je had ook al een cyclus gehad 29 dagen toch?
    Overigens kan je na 3 mnd nog niet spreken van een regelmatige cyclus. Ik zie het vaak gebeuren dat men de eerste 3-4 maanden regelmatig is en dan ineens een uitschieter er tussen heeft.

Wellicht dat jou ei later was dan je dacht en je nu een langere cyclus gaat krijgen.
    Ik zou even 3 dagen wachten en kijken wat er gebeurd en dan weer testen.

12. appelsap89

appelsap89 Actief lid

Aug 19, 2014
    292
    7
    18
    Female
    Hmm, ja dat zou ook nog kunnen.
    Maar wel vaag dat je "pijntjes" hebt op en rond je nod. Ja 1x 29 dagen..

Zal het echt wel heel raar vinden hoor, heb ik bij m'n eerste kindje ook niet gehad, gelijk 28 dagen...

Ik heb wel 2x ovu test gedaan omdat ik dacht m'n ei te hebben gevoelt, dus die dag er na was de test niet positief en die dag daar naar was het streepje lichter.. Dus ja?? Ik vind het lastig

Ik gebruik niks om m'n ei op te sporen. Dat ga ik denk ik maar doen. De reden dat ik het niet doe is dat ik niet wil dat het een "ding" word.

Slaap lekker 😘

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    #13 Mommysince13, Jul 10, 2016
    Last edited: Jul 10, 2016
    Ik ben ook altijd heel regelmatig geweest, in december gestopt met de pil en leek toen ook direct netjes 28 dagen te worden. maar zie mijn handtekening maar zit een uitschieter van 30 dagen bij ;)
    Nu begint het wel weer strak aan 28 dagen te worden.

Kan dat je later bent of dat je HCG nog niet zo hoog is, dus morgen nog eens testen met ochtend urine

14. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

Jul 1, 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Wow ik vind dat echt heel regelmatig. Toen ik voor mn eerste zwangerschap stopte met de pil eerst 9w niks, toen 29-31d dus ik dacht top het werkt nog, en toen ineens steeds 5-7wk. Na 8mnd gelukkig zwanger geworden. Nu nog steeds jaloers dat 30d voor jullie uitschieters zijn :). Zijn jullie normaal echt stipt 28 dagen dan, dat je verbaasd bent over negatieve test en niet ongi op dag 28?

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb mijn berichtje even aangepast, tussen de 28 en 30 dagen is inderdaad niet onregelmatig.
    Meestal kan ik bij mij echt de klok er op gelijk zetten op dag 12 een positieve ovulatietest, op dag 15 temperatuurverhoging en in de ochtend van dag 28 mijn menstruatie. Het is vreemd als het niet komt.
    Al test ik niet direct op NOD ik wacht tot ik ongeveer 2 dagen over tijd ben. Die cyclus van 30 dagen had ik dus die dag in de ochtend nega getest, en in de middag brak het door :(
    Ik zit nu in begin van ronde 8 en gebruik geen ovulatietesten en tempr niet meer omdat ik toch wel heel regelmatig ben

16. Mamamd

Mamamd Actief lid

Feb 23, 2016
    253
    0
    16
    Mijn NOD was ook gisteren. Ik heb elke maand een cyclus van 28 of 29 dagen. Maar ik voel altijd mijn menstruatie aan komen door bijvoorbeeld buikkramp en in de onderrug. Nu voel ik dus helemaal niks. Behalve dat ik super veel eet en zo uitgeput van binnen ben. Maar ik wil niet testen omdat ik me totaal niet zwanger voel...

17. appelsap89

appelsap89 Actief lid

Aug 19, 2014
    292
    7
    18
    Female
    Ik snap je,

Ik heb tot op heden nog steeds niks. Op nod getest en 2 dagen later. Allebei negatief.

Maar ik ben eigenlijk niet van plan om om de dag te testen... Ik denk dat ik as zaterdag ga testen. Dan ben ik 1 week over tijd als ik uit ga van 28 dagen..

18. Mamamd

Mamamd Actief lid

Feb 23, 2016
    253
    0
    16
    Ik ben ook niet van plan te testen. Ik ben nu al 6 maanden bezig. En elke maand denk ik van alles te voelen. Werd wel elke maand op tijd ongesteld. En ik voel geen buikkramp nog. Maar ik laat t lekker los. Zal pas testen als ik het deze week niet wordt. Ik heb ook geen symptomen die wijze op een zwangerschap

19. appelsap89

appelsap89 Actief lid

Aug 19, 2014
    292
    7
    18
    Female
    Spannend hoor. Gek is dat dan he, dat het zo ineens anders kan, lichaam zit raar in elkaar;)

Ben wel benieuwd hoe het bij je gaat. Je hoeft natuurlijk ook geen symptomen te hebben om en eventuele zwangerschap vast te stellen hé..

Ik ga zaterdag testen dan een "week" over tijd

20. Jettaatje

Jettaatje Actief lid

Jul 1, 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Laten jullie het even horen als je hebt getest? Ben benieuwd!

Ik moet zaterdag pas ongesteld worden als ik uit ga van 29d maar ik test pas 2w later ofzo met mijn gekke schommelingen.

Share This Page