Sinds vrijdag heb ik echt veel last van gespannen en harde buiken, eigenlijk heel de dag door wel. En ja ik doe rustig aan...zeg maar bijna niets!. Nu had ik gisteren controle bij de verloskundige en die gaf aan dat ik toch m'n urine maar moest weg brengen ookal is het waarschijnlijk geen blaas ontsteking. Zou ze denken dat het iets anders is wat ze ook in urine kunnen zien??Ik heb het vanochtend weggebracht dus hoor het om half 12(dan kan ik bellen) maar ik was benieuwd naar jullie reacties
Een blaasontsteking kan harde buiken veroorzaken, mijn schoonzus had er zelf weeën van (bij 24 weken) Ik denk dat ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen
Ow das wel heftig dan..maar als je blaasontsteking hebt doet het bij het plassen toch ook pijn??Ik heb nergens last van. behalve harde en gespannen buiken en een zere rug
Een blaasontsteking hoef je helemaal niet echt te merken tijdens een zwangerschap. Ik heb in mijn vorige zwangerschap weken met een blaasontsteking gelopen zonder dat ik het wist. En inderdaad met heel veel harde buiken, elke keer maar rust, maar t ging niet over. Tot dat ik dus met 28 weken weeën kreeg en opgenomen werd en daar kwamen we er achter dat ik een fikse blaasontsteking had. Dus je hoeft het verder niet te merken! Gelukkig ben je al wat verder.
Oow dat wist ik niet duchess. Ja van mij mag het kindje komen hoor. Ik ben het echt zo beu door die klachten.Kijk ik heb niet te klagen, want er zijn er die veel ergere dingen hebben. Maar ik zit al vanaf week 31 thuis door een val. En daarna last van m'n astma en dat wordt steeds zwaarder. Dus als het weeen opwekt. laat maar komen hahaha.inmiddels toch al 37,5 week zwanger. Ik hoor om half 12 wat de uitslag is, ben benieuwd!!
Hier ook veel harde buiken.( om de 1 a 2 minuten) deze week opgenomen geweest gezien ik ook vocht verloor. Baarmoedermond is nu stabiel (was iets verkort) en mocht daarom naar huis. Voor de zekerheid ook antibioticakuur gekregen voor blaasontsteking. Ook geen symptomen hiervoor behalve rug pijn. Blaasontsteking kan namelijk voor de harde buiken zorgen.
Ik heb de uitslag van de urinetest en er is geen blaasontsteking te vinden. Dus gelijk maar de verloskundige gebeld en daarvan kreeg ik te horen dat ik me maar geen zorgen moest maken en dat het gewoon aan het rommelen is en dat mijn hormonen zorgen voor die harde buiken. Als de harde buiken consequent om de 3 of 4 minuten komen moet ik wel ff bellen( dat zijn gewoon weeen dus)..nou ik ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten...
Ik heb de harde buiken om de 2 minuten maar dit waren geen weeën hoor. Hangt van de sterkte af geloof ik wat ze dmv ctg scan kunnen meten. Ik zat met de pieken rond 65 en ben hiermee gewoon naar huis gestuurd. (doen ook geen pijn) Hoeven dus niet altijd weeën te zijn, maar misschien is dit anders gezien je een stukje verder bent dan ik.
Had hier ook harde buiken en een blaasontsteking en schimmelinfectie hopelijk word t na behandeling minder
Het is geen blaasontsteking Dat is al vast gesteld. Dus waarschijnlijk gewoon voorwerk. De verloskundige schrok er toch niet van. Ze zei dat dat mocht als je bijna 38 weken zwanger bent