Gele Glorix

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Weegschaal, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegschaal

5 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zojuist heb ik deze vraag ook bij de verloskudigen op deze website gesteld, maar wellicht hebben jullie ook alvast een antwoord voor mij.

Vandaag heb ik schoongemaakt met onverdunde gele glorix. Hierin zit bleek / chloor en op de fles staat een kruis. Achteraf bedacht ik mij dat de geur van bleek / chloor wellicht slecht is voor ons kindje. Uiteraard heb ik hier niet uren mee schoongemaakt (max een uur), maar toch maak ik me zorgen. Kan dit kwaad?

Ik ben nu 35,5 week zwanger.

Alvast bedankt!

Groet,

Weegschaal

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ooohhh ik heb me toen ook druk gemaakt! Was de wc schoon aan het maken, er zat al spul in voor de wc.. Kom ik aan met mn chloor en ik gooi het er bij..borstel er door heen en er kwam een hele walm! Denk daar gaan we he... Maar zolang je er niks van opdrinkt kan het geen kwaad is me verteld :)

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik zou me er niet druk over maken. Zolang je er niet continue boven hangt of opdringt zal het allemaal wel meevallen.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh ik doe dat iedere week hahaha ik gebruik ook gewoon andere middelen met chloor. Ik raak het niet aan en ga niet minuten staan inademen, maar een klein walmpje zal echt geen probleem zijn hoor. In de eerste 12 weken was ik daar wel heel huiverig over maar nu echt niet meer.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik gebruik altijd onverdunde bleek en het komt ook op mijn handen vaak en alles.
    Mijn dochter is er prima uitgekomen en verwacht de tweede ook.:D
    Volgende keer anders even een kapje op of een doek om je mond, dat deed ik ook wellis als ik het teveel van het goede vond.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik maak ook gewoon de wc schoon met chloor hoor, doe dan alleen wel t raampje ff open in de wc en laat de deur open, kan niet zoveel kwaad volgens mij tenzij je er uren in zou blijven, maar dat lijkt me dat je dat niet doet ;)

Deel Deze Pagina