vertraging post

Discussion in 'De lounge' started by Zara75, Dec 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Heb nu precies 1 week geleden een pakketje bij L10 besteld.Omdat het een groter pakketje was zou het aan de deur worden geleverd.Normaal gesproken is m'n bestelling de volgende dag al binnen.En nu nog helemaal niks.
    Ik weet wel dat het nu druk is bij de post, maar 1 week binnen nederland duurt wel erg lang.
    Straks zijn ze het kwijt..kostte me bijna 50,-... :(

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het kan denk ik toch echt nog wel door de kerstpost komen
    ik zou nog even wachten en anders bellen
    heb je geen track & trace nr?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    Zal toch met de feestdagen te maken hebben hoor,ik heb ook iets besteld en het heeft ook langer geduurd dan normaal,dus even geduld hebben denk ik.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Een track and trace nr heb ik helaas niet.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gewoon mailen naar L10, misschien sturen ze het opnieuw op. Of misschien hebben zij wel een track en trace nummer...

6. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Ja, dat ga ik ff doen.Zonde als ze straks m'n mail niet serieus meer nemen als ik te lang gewacht heb...
    Btw, je gaat als een treintje marloes! :)

7. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hmmm...dat had ik met h&m.
    Pakketje lag al sinds 22 december bij tpg.
    Ik had 3 jurkjes bestelt vóór kerst.
    Maar daar kon ik natuurlijk al na fluiten.
    Had gelukkig al 2 dagen voor kerst een ander heel leuk jurkje gekocht.
    Mijn pakketje heeft intotaal 1 week bij tpg gelegen.
    Pakjesdienst mogt het pakketje ook gewoon weer mee terug nemen.
    Als ik niet open had gedaan had ze het gewoon aan me voordeur gehangen :S
    Ik vind ze afentoe echt belachelijk hoor.
    Maar goed.....voor mij op deze manier geen pakketpost meer voor de feestdsagen pfff.

8. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    waarschijnlijk gewoon kerstdrukte, ookal is kerst dan al voorbij de drukte blijft,of veel vrije mensen, maar iig ik krijg me verjaardagspost ook altijd te laat.

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier verdwijnen dingen met de post..
    Sommige kerstkaarten van ons aan anderen, maar ook van anderen aan ons zijn helemaal nog niet aangekomen terwijl anderen ze allang binnen hebben van ons!

Vraag me af of het nog wel gaat gebeuren..
    (10 december verstuurd)

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ik ben op een canvas doek aan't wachten voor m'n ouders kerst. 9 dec besteld. Vorige week verstuurd, helaas nog niet binnen.

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik had ook geinige zeepjes besteld, als kerstkadootje. De 22e ofzo. Pakje stond vandaag hier voor de deur, eindelijk. Had het bedrijf al gemaild, die er ook niets aan konden doen want ze hadden het de 23e al verzonden.

Echt debiel, gewoon voor de deur gezet, niets van een briefje in de bus zoals gewoonlijk en het pakje netjes in de schuur. Volgens de info van TNT was het ook al gisteren afgeleverd, maar het was er echt pas vandaag.

Ligt hoogstwaarschijnlijk gewoon aan TNT, wel erg irritant als je ergens op zit te wachten!

12. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Heb vandaag maar eens gebeld.
    Blijkt het pakketje al de 24e te zijn aangeboden door de postbode, maar geweigerd?Ik was die dag niet eens thuis!Dus meteen geopperd dat het misschien wel op het verkeerde huisnr is aangeboden.
    Stomme blunder, ik heb tijdens het bestellen niet opgelet en mijn gegevens komen automatisch in het beeldscherm, omdat ik er wel meer besteld heb.
    Bleek het nog om m'n oude adresgegevens te gaan. Ben afgelopen april verhuisd. :oops:
    Nu moet ik opnieuw de verzendkosten betalen en dan krijg ik het pakket alsnog.

13. Saaya

Saaya Niet meer actief

het laatste kaartje kerstpost hier is nog steeds niet binnen... Het is al 3 weken onderweg! Ons kaartje daarheen al 4 weken, en ook daar is nog niets gekomen... :(

Maar ik vrees dat in mijn geval het gewoon kwijt is..

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier gebeurt het helaas regelmatig dat er post niet aankomt :evil: .

Mensen die geen geboortekaartje hadden ontvangen toen Tygo werd geboren, pakketjes niet, kaarten niet.....echt niet grappig.

Share This Page