Hallo! Wij hebben de volgende namen die we wel leuk vinden, ik vraag me alleen af of ze niet iets te apart zijn.. Zouden jullie je mening willen geven? Het gaat om: Isaya Isara / Izara Myla Sayen Siënna Ps zusje heet J.ayda Dank je wel!
ohh hier moet ik een reactie op geven Ik vind de naam Isara (zelf Isarah) supermooi!!!! Als het aan mij lag en er komt ooit een prinsesje dan kreeg ze absoluut die naam. Helaas vind vriendlief het niet zo mooi maar miss dan wel Ik ben die naam hier nog nooit eerder tegen gekomen Myla en Siënna zijn ook wel leuk maar voorkeur gaat naar bovenstaande!
Dank jullie wel! Ik had zelf ook wel een beetje dat jongensidee bij Isaya, omdat Isaiah inderdaad een jongensnaam is. Myla wilde ik dan gaan uitspreken als Maila, maar zie dat dat verwarring brengt. Misschien dan toch maar schrijven als Maila en niet als Myla. Als er nog meer meningen zijn dan hoor ik het graag!
Ik vind ze eerlijk gezegd niet zo heeeel bijzonder. Toen ik je topictitel las had ik nog 'uniekere' namen verwacht Isaya Niet mijn smaak. Ik hoor 'saai' in de naam. Isara / Izara Loopt voor mij niet lekker.. Met een -z dan beter Myla Mooi! Maar mooier als Mila. Ik ben geen fan van de -y Sayen Ordinair.. Siënna Ook vrij ordinair Dus ik ga (veruit!) voor Mila! Mooie naam.
Myla vind ik het leukste uit jouw rijtje, ken trouwens ook een Mylja ik weet niet wat je daarvan vind?