Waar komt dit ineens vandaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Zo ineens sinds 3 dagen ontzettend verkouden.. voel me slap en niet fit.
    Mijn onderbuik is gevoeliger en af en toe in vlagen van 4 sec komt er een licht menstruatie gevoel voorbij.
    Nu sinds gisteren voel ik me misselijk, eten in de pepernoten en koekjes ect ect ect vond ik heerlijk maar nu; gister heb ik alleen maar een ontbijtkoek gegeten, half kopje soep, mandarijnen en 1 bolletje met jam.
    Verder kon en kwam er niks bij.
    Nu voel ik me nog steeds misselijk en slap. Ik ben 35 weken zwanger, maar heb me zo in de gehele zwangerschap nog niet gevoelt.

Waar komt dit ineens vandaan?:)

2. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Je kan ook gewoon ziek zijn. Het heerst heel erg op het ogenblik. Lekker je bed in...

Sterkte!

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ben ondertussen al 2 keer ziek geweest en ben 3 weken lang elke ochtend met keelpijn wakker geworden.... Succes! en anders ff bellen met je vk (heb ik ook gedaan omdat ik het wat veel vond ;)) Zij zei, kan gebeuren, lekker je bed in en goed uitzieken!

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Lig nu heerlijk onder een dekentje op de bank.. heb gister de hele dag letterlijk op bed gelegen, wat mij anders nooit lukt!

Ik zou dan inderdaad wel wat ziekerig zijn, maar heb geen verhoging of koorts ofz. ik zou er wel tegenaan hebben gehangen.

Dacht ik vraag het eventjes, omdat ik wel vaker hoor dat als je misselijk bent of wat krampjes of af en toe wat menstruatie pijn dat het een voorteken kan zijn van een bevalling..
    Ik hoopte er al niet op natuurlijk haha en dat hoeft natuurlijk ook niet bij iedereen zo te zijn, maar op het internet staat het altijd zo lekker vermeld haha!

Ik ga lekker me rust pakken en uitzieken.

Dankjulliewel..

Liefs.

5. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Zie eigenlijk nu pas dat wij precies gelijk lopen :)

Beterschap.

6. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Oja haha, grappig.. zie het nu ook pas.. ;)

Dankjewel!

Deel Deze Pagina