Ik heb al 1 kind gekregen. 1 jongen. Hij is 6 jaar oud. Zijn 1e naam is elias en zijn 2e naam is micha. Over 10 weken krijg ik weer een jongetje maar we hebben nog geen leuke namen in het vizier. We willen graag een naam die al wel bestaat in Nederland maar niet vaak voorkomt, het liefst met een 2e naam erbij want dat willen we zoiezo. De naam moet bij de achternaam van ammers passen en het liefst 5 letters hebben! Hebben jullie nog namen?
Tycho Youri Alwin Quint Aaron Jelte Guido Runar Fedde Ferre Zónder rekening te houden met je wensen vind ik vooral Joah, Fabian, Silvan of Silvian en Quinten heel erg leuk naast Elias
Elias & Jonah Elias & Simon Elias & Mikai Elias & Colin Elias & Sebas Elias & Tobin Tobin Joël Tobin Mikai Mikai Joël kijk naar de betekenissen en dan ook naar die van Elias Micha
Matia Mikai Milas Dimas Alain Felan Anand Livay Ferro Lyric Bryce Hayes Senna Aloys Benja Evron Dante Kenan Lamar Maceo Mateo Mauro Nilay Roman Sacha (Ook leuk als tweede naam) Savio Devin Devon 2e naam Ezra Reza Ilan Manu Ravi
Allereerst alvast super bedankt voor jullie suggesties! Ik ben een lijstje begonnen! Lowen, jonah en benja zijn echt superleuk! Ik vind als 2e naam lowen ezra, jonah savio en benja ravi. Ook vind ik silvian roman wel heel erg leuk eigenlijk! Hebben jullie misschien nog meer namen of zouden jullie een andere keuze maken qua 2e namen?
Alle tweede namen vind ik erg leuk. Maar ja ik heb de meeste ook bedacht Misschien nog 2e naam Ilay Kaja
Ik vind ilay een hele leuke naam maar ik denk niet dat het erbij past als 2e naam. Ik vind vooral silvan/ silvian echt heel leuk! Wat vinden jullie het leukst staan en het lekkerst klinken? silvan roman, silvian roman, silvan romano of silvian romano?
Waar moet ik die vinden dan? Heb niks kunnen vinden. Romano zou ik persoonlijk zéker niet doen. Vind dat echt héél volks klinken, sorry! Silvan komt net wat vaker voor dan Silvian is mijn gevoel. Daarnaast vind ik Silvan Roman zo bij elkaar dan weer net even te jut en jul. Ik zou dan zelf of gaan voor Silvan Roman en dan een derde naam (onze eigen kinderen hebben ook zoiets vergelijkbaars), of gaan voor Silvian Roman. Silvian los dus wat leuker dan Silvan en samen met Roman ook
Alleen vind ik roman dan weer wat minder mooi dan romano, maar vind je silvan of silvian dan mooier bij romano (En er staan nog 2 namen bij het stemmen
Beste mensen, even opgelet! Ik heb nog een zwangerschapsforum bezocht en daar is zo'n leuke naam uitgekomen dat ik samen met mijn man toch heb besloten voor de naam lennox fabian te gaan! Hoe vinden jullie deze naam?
Beiden óók heel leuk, los! Al vind ik de combinatie niet zo. Maar om eerlijk te zijn vind ik naast de naam/ namen van je oudste (Elias Micha), je eerdere combinatie Silvan Ezra véél en veel beter passen.